Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا اکیست؛ در پیام ارسلان زارع آمده است:

درخشش سرکار خانم سارا بهمنیار در لیگ جهانی کاراته که با کسب تنها مدال طلای ایران نقش اساسی در نائب قهرمانی کشورمان در این رقابت ها داشت، نه تنها فخر و مباهات گیلانیان را به همراه آورد بلکه باعث کسب افتخاری دیگر برای ایران اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب با قدرشناسی از زحمات و تلاش های این دختر سخت کوش و قهرمان ، موفقیت تمام جوانان عزیز گیلانی را در عرصه های مختلف با امید و توکل به ذات اقدس الهی و توسل به ائمه اطهار (ع) آرزومندم.

در پنجمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در ژاپن ، سارا بهمنیار ملی پوش شایسته گیلانی با برتری برابر همه رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد.

پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از جمعه گذشته با حضور ۶۴۹ کاراته کار از ۷۹ کشور در شهر توکیو ژاپن آغاز شد و کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها به مدت سه روز با هم رقابت کردند. سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود. وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ورزش گیلان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.
وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع کسب نماید.

کد خبر 6089298

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود