Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@22:29:22 GMT

مرگ یک شاهزاده دیگر آل سعود+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۱۳۵

مرگ یک شاهزاده دیگر آل سعود+عکس

به گزارش تسنیم، دربار پادشاهی آل سعود  امروز دوشنبه در بیانیه‌ای از مرگ شاهزاده «فیصل بن فهد بن مشاری بن جلوی آل سعود» خبر داد.

فیصل فرزند شاهزاده فهد بن مشاری امیر سابق منطقه القصیم بوده که عبدالعزیز آل سعود را در تجاوز به سرزمین حجاز و الحاق آن به پادشاهی آل سعود همراهی کرده است.

 

فیصل متولد 1946 بود که بیشتر مسئولیت‌هایش در بخش ورزشی بوده است، معاونت رئیس اداره جوانان، ریاست فدراسیون فوتبال، ریاست کمیته ملی مبارزه با مواد مخدر و ریاست ورزش معلولان عربستان از جمله مسئولیت‌های وی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند

سید محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی اش نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش وهم برای امروزش توهم مضر است.

- نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزوسیونی اش مورد قبول اپوزوسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند. گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود.

- خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود ونه تاجزاده علاقمند به همکاری با شاهزاده است.

- مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی وتاجزاده هم  که اقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان وحصر هستند.

- در مورد این سفر خارج و طرح ایشان بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزوسیون.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طعنه یک فعال سیاسی به وزیر ارشاد: پوست خربزه بدی زیر پاتان گذاشتند واکنش ابطحی به طراحی لباس زنان بیمار در اتاق عمل: این افراط‌ها موجب دین گریزی جامعه می شود/ مسئولیت این فضای تلخ با روحانیون است ابطحی: حوزه نجف فضایی باز دارد و این را طلبه های آشنا با محدودیت های قم بیشتر می فهمند

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ