Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@14:18:12 GMT

وعده ساری به رونالدو فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۲۶۸۳

وعده ساری به رونالدو فاش شد

به گزارش وانانیوز، 

 نشریه «کوریره دلا اسپورت» ایتالیا از وعده ساری، سرمربی یوونتوس به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی اش خبر داد.

ساری به کریس وعده داد که او طوری تاکتیک تیم را می‌چیند تا ستاره پرتغالی بتواند گل های بیشتری را نسبت به فصل گذشته بزند و تفاوتی با زمان مربیگری آلگری برایش ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو فصل گذشته زیرنظر آلگری در یوونتوس 43 بازی انجام داد و 28 گل به ثمر رساند. البته 10 گل نیز برای همبازی هایش ساخت.

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟

در بارسلونا هنوز برناردو سیلوا را دوست دارند اما قیمتی که سیتی برای او می خواهد، از دید باشگاهی با این وضعیت اقتصادی زیاد تلقی می شود. 

طرفداری | اگر همه اخبار نقل و انتقالاتی رئال مادرید طی دو تابستان اخیر به کیلیان ام باپه اختصاص داشته است، در مورد بارسلونا و برناردو سیلوا هم این قضیه صدق می کند. این بازیکن پرتغالی مدتی است که سیگنال هایی ارسال می کند، اما مشکلات مالی مانع از انجام این انتقال توسط باشگاه بارسا شده است. بارسا برای سومین تابستانی متوالی برناردو را زیر نظر دارد و او از گزینه های روی میز است، اما اولویت بلوگرانا نیست. بارسا اول باید به فروش بازیکن باشد و پس از آن سیتی را راضی کند که بند فسخ 58 میلیون یورویی او را کاهش دهد. 

به گزارش اسپورت، فصل گذشته، خواسته برناردو سیلوا ترک منچسترسیتی بود. حتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان، هدف بزرگی که پروژه پپ گواردیولا دنبال می کرد، این حس تقویت شد. با وجود انتظار برای بارسا تا آخرین لحظه، هافبک بازیساز چاره ای جز تمدید قرارداد نداشت. او هیچ راه حل دیگری نداشت. گزینه دیگر عربستان سعودی بود که او آن را رد کرد. حالا نزدیکان او می گویند تصمیم نهایی بعد از پایان کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس گرفته خواهد شد، اما یک چیز تغییر نکرده است: اگر برناردو سال گذشته هم می خواست برود، حالا شاید بیشتر به دنبال جدایی باشد. 

چرا بارسلونا گزینه جذابی برای برناردو سیلوا است؟

ابقای ژاوی روی نیمکت، امیدهای این بازیکن پرتغالی برای پوشیدن پیراهن بارسا را ​​تقویت می کند. سرمربی اسپانیایی شیفته سبک بازی برناردو است و باور دارد که او در پست هافبک، کمک زیادی به تیمش خواهد کرد. در واقع، سرمربی و بازیکن تابستان گذشته برای سنجیدن احتمالات، مستقیما با هم در تماس بودند.

مشکلات دیگری که وجود دارند

بارسلونا به جز مسائل اقتصادی، باید به مسائل دیگری هم فکر کند. برناردو سیلوا در ماه آگوست 30 ساله می شود و بارسا در حال حاضر بازیکنی با ویژگی های مشابه در ترکیب خود دارد: ایلکای گوندوعان، 33 ساله. این بدان معناست که باشگاه کاتالانی، صرف نظر از اینکه چقدر کیفیت فنی او را تحسین می کند، نمی تواند جذب احتمالی بازیکن پرتغالی را یک امر استراتژیک بداند.

بند فسخی که برای بارسلونا منطقی نیست

در نتیجه، بارسلونا باور دارد که بند آزادسازی 58 میلیون یورویی او بیش از حد زیاد است. با قیمت پایین تر، داستان می توانست متفاوت باشد. اولویت بلوگرانا، جذب یک هافبک دفاعی سطح بالا خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد و سپس فروش‌های بیشتری انجام شود که امکان سرمایه‌گذاری‌های بیشتر را فراهم کند، بارسا در موقعیتی خواهد بود که تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد 40-50 میلیون یورو برای بازیکن پرتغالی سرمایه‌گذاری کند یا مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏