Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از مردم عزادار حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با تبیین شیوه صحیح ایستادگی در امتحانات الهی، گفت: وعده الهی و تجربه تاریخی از زندگی انبیاء و اولیاء نشان می‌دهد اگر تقوای اجتماعی داشته باشیم و به خدا توکل کنیم و از رهبر الهی جدا نشویم، خداوند برای عبور از مشکلات، گشایش ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای عالی، تقوای اجتماعی را به معنای تسلیم نشدن در مقابل دشمن دانست و افزود: توکل اصلی در جامعه که موجب گشایش می‌شود، توکل ولیّ و رهبر جامعه است و استقامت و آرامش ولیّ موجب سرریز آرامش و مقاومت به مؤمنین خواهد شد.

سخنران مراسم، حضرت قمر بنی هاشم (ع) را مظهر تسلیم‌ناپذیری و عدم تزلزل خواند و خاطرنشان کرد: وظیفه ما استقامت در مسیر حق است و اگر در مقابل دشمن احساس ضعف نکنیم، به آرامش خواهیم رسید.

همچنین در این مراسم آقایان محمدپور و مطیعی به نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت ابالفضل العباس علیهما السلام پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر انقلاب حسینیه امام خمینی حجت الاسلام عالی تاسوعا عاشورا محرم 98 صفر 98 محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس