Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه  درگفت وگوباخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان ، تلاش و ایثار و شهادت را درس بزرگ عاشورا عنوان  وبیان کرد: بی شک جانفشانی در خدمت به مردم از اهداف حرکت سید الشهدا و یاران باوفای ایشان و چراغ راه خدمت به جامعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  با اشاره به بودجه تخصیص یافته و حجم بالای عملیات عمرانی در حوزه عشایر استان ، برای ثمر نشستن برنامه ها قبل از فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما باید پایان یابد.

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه با بیان اینکه عشایر کرمانشاه ۳۰ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تامین می‌کنند، گفت: عشایر استان سالانه بیش از ۱۳ هزار تن گوشت قرمز، ۲۷ هزار تن شیر و فرآورده‌های آن، ۱۷۰۰ تن الیاف دامی شامل پشم، کرک و مو و ۹۰۰ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند.

او با بیان اینکه ۴.۲ درصد جمعیت استان کرمانشاه عشایر هستند، گفت : جامعه عشایری استان کرمانشاه شامل ۱۴ هزار خانوار با ۸۰ هزار نفر جمعیت است که ۶.۷ درصد جمعیت عشایری کشور را شامل می‌شوند.

 محمدی به اجرای  طرح شتاب بخشی سواد آموزی عشایراشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش های جمعی بتوان نرخ بیسوادی در استان را به حداقل رساند .

او گفت:  استان کرمانشاه  به سوی ریشه کن کردن غبار بیسوادی از چهره جامعه غیور عشایر در حرکت است   اما نیازمند به تلاش بیشتر و کمک دستگاه های مرتبط دارد.

محمدی  ایجاد انگیزه کسب علم و ارتقاء توانمندی های عشایر در حوزه علم و معرفت را پیش زمینه ارتقاء سطح معیشت و ایجاد اشتغال پایدار در بین این عزیزان بیان کرد.

انتهای  پیام/ز

 

ریشه کن کردن غبار بیسوادی از چهره جامعه غیور عشایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر