Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: میانگین دمای هوای روز قبل در مناطق مختلف استان تا ۶ درجه سلسیوس کاهش یافت که تا روز شنبه هفته آینده یک تا ۲ درجه نوسان دارد.
او ادامه داد: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۵ درجه سلسیوس بود که برای امروز ۲۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است و تا چند روز آینده نوسان یک درجه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای دیشب مشهد نیز ۱۴ درجه سلسیوس بود که در شب‌های آینده به حدود ۱۲ درجه خواهد رسید.

سنگچولی افزود: در این مدت افزایش ابرناکی را در شمال و شمال غرب خراسان رضوی خواهیم داشت و وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان پیش بینی شده است.
او تصریح کرد: احتمال بارندگی در خراسان رضوی طی هفته آینده پیش بینی می شود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: فریمان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده اند.
سنگچولی افزود: در این مدت بیشترین شدت وزش باد در بجستان با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.س   احتمال بارندگی در خراسان رضوی طی هفته آینده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری گرمای هوا در گیلان

محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده