Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با عاشورای حسینی نماز ظهر عاشورا هم‌زمان در سراسر کشور در قم به امامت آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان اقامه می‌شود. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، هم‌زمان با فرارسیدن عاشورای حسینی نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران حسینی به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان قم به‌مانند دیگر مردم در سراسر کشور با درک پیام عاشورا که احیای ارزش‌های دینی بود، امروز را در سوگ امام حسین(ع) و اهل‌بیت آن حضرت می‌نالند و با شنیدن صدای اذان ظهر به‌مانند ظهر عاشورا صفوف نماز را تشکیل داده و نشان می‌دهند که پیام این روز را به‌خوبی دریافته‌اند.

سوگواره "نماز عاشورایی" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودنماز ظهر تاسوعا در استان آذربایجان شرقی اقامه شدنماز ظهر عاشورا در تبریز به امامت حجت‌الاسلام آل‌هاشم اقامه می‌شود‌

اقامه نماز اول وقت در ظهر عاشورا به تاسی از امام حسین(ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود و شیعیان و پیروان اهل‌بیت(ع) با این اقدام حرکت در مسیر نهضت عاشورا را مورد تأکید قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه