Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای لرستان گفت: خواب آلودگی راننده و ناتوانی وی در کنترل علت سقوط در دره مینی ‎بوس حامل زائران افغانستانی در الیگودرز بوده است.

 عباس شرفی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز یکشنبه مینی بوس حامل ۲۶ نفر از تبعه افغانی که به زیارت امامزاده محمد بن حسن (ع) مشرف و در مسیر برگشت قرار داشتند در کیلومتر ۸۰ دچار سانحه شد و به دره سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علت حادثه خواب آلودگی راننده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای لرستان افزود: تاکنون پنج نفر از سرنشینان خودروی مذکور فوت شده و حال یک تن از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.

شرفی اظهار کرد: مینی بوس فاقد صورت وضعیت، معاینه فنی و باوجود فعالیت یک شرکت حمل و نقل در امامزاده محمد بن حسن (ع)، خارج از سیکل شرکت‌های حمل و نقل اقدام به جابجایی مسافر کرده است.

انتهای پیام/ر

مشخص شدن علت حادثه سقوط مینی‌بوس حامل زائران افغان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از فوت دو نفر و مصدوم‌شدن دو نفر در تصادف محور بروجرد-اراک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد قدمی عصر امروز با اشاره به وقوع تصادف در محور بروجرد - اراک، اظهار داشت: برخورد رخ‌به‌رخ خودروی تویوتا و 206 در کیلومتر 20 این محور ساعت 15:30 دقیقه گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام عوامل امدادی پایگاه امداد‌ و نجات بین‌شهری زالیان به محل حادثه در محور بروجرد - اراک، افزود: دو نفر در این حادثه مصدوم شدند و دو نفر دیگر در دم جان‌باختند.

تصادف در آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد با 7 فوتی + فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: مصدومان حادثه در محور بروجرد - اراک با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل و فوتی‌های این حادثه نیز به آرامستان تحویل شدند.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • وجود ۴۵ معدن غیرفعال در لرستان
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع