Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعد محمدی گفت: تا پایان مردادماه، ۱۱۰ هزار و ۳۹۰ تن کاتد در شرکت مس تولید شد که نسبت به برنامه ۲۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شاتا، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس گفت: تا پایان مردادماه امسال شرکت مس با افزایش ۲۶ درصدی نسبت به برنامه، موفق به تولید ۱۱۰ هزار و ۳۹۰ تن کاتد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که درمجموع عملکرد تولیدی شرکت مس تا پایان مردادماه نشان‌دهنده روند روبه‌جلو و موفقیت‌آمیز در تحقق برنامه تولید است بیان کرد: تولید آند شرکت مس در این بازه زمانی به ۱۴۰ هزار تن رسید که نسبت به برنامه ۱۱۰ هزار تنی نشان‌دهنده افزایش ۲۷ درصدی است.

 

او افزود: همچنین تولید مس محتوی معدنی شرکت مس هم در این بازه زمانی با افزایش ۴ درصدی نسبت به برنامه به بیش از ۱۲۴ هزار تن رسیده است.

 

به گفته مدیرعامل شرکت مس در ۵ ماهه امسال درمجموع ۷۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تن سنگ معدن استخراج شده است که نسبت به برنامه ۷۶ میلیون و ۲۱۳ هزار تنی امسال ۴ درصد افزایش داشته است.

 

سعدمحمدی ادامه داد: همچنین شرکت مس در ۵ ماهه ۱۳۹۸، ۵۶ میلیون و ۷۱۲ هزار تن سنگ سولفور برداشت کرده است که ۴ درصد از برنامه در نظر گرفته‌شده برای برداشت سنگ سولفور (۵۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تن) جلوتر است.

 

او با اشاره به افزایش ۴ درصدی تولید کنسانتره گفت: تولید کنسانتره مس نیز در این مدت، افزایش خوبی داشته است؛ به‌طوری‌که در این مدت، شرکت مس با افزایش تولید ۵ هزار تنی نسبت به برنامه موفق به تولید ۱۱۹ هزار ۶۷۹ تن کنسانتره شده است.

 

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به فروش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شرکت مس در مردادماه گفت: با این میزان فروش در مردادماه، موفق به فروش ۸ هزار ۴۶۰ میلیارد تومانی شدیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۴ درصد افزایش داشته است.

 

سعدمحمدی تصریح کرد: قطعاً این میزان فروش در شرایط تحریم نشان‌دهنده برنامه‌های مناسب فروش شرکت مس و خبر خوبی برای بازار سرمایه است و موجب رشد سهام شرکت مس و اقبال سهامداران به فملی خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تاسوعای حسینی ماه محرم عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی محرم مسجد خبرگزاری شبستان امام حسین ع استان بوشهر تاسوعا کاتد مس وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار

هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

او افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و تصریح کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی بیان کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳