Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:16:20 GMT

سیر روان قطارهای مسافری و باری در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۵۵۵

سیر روان قطارهای مسافری و باری در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه‌آهن جنوبشرق گفت: با وجود بادها و طوفان‌های همیشگی در مسیر ریلی کلات به شوره گز به طول ۷۵ کیلومتر با تمهیدات اندیشیده شده قطارهای مسافری و باری سیر ایمن و روانی در منطقه دارند.

به گزارش ایسنا،  مجید ارجونی اظهار کرد: وجود ۷۵ کیلومتر مسیر ماسه‌ای، وجود طوفان‌های مکرر در منطقه و از همه مهم‌تر بادهای ۱۲۰ روزه، قطارهای این ناحیه بدون هیچ مشکلی از این منطقه با سلامت عبور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهتمام ویژه مدیرعامل  و قائم مقام راه آهن ج.ا.ا به مبحث سفری آرام و ایمن برای مسافران ناوگان حمل و نقل ریلی مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار جهت ماسه روبی مسیر ماسه گیر راه‌آهن جنوب‌شرق اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: به دستور مدیر عامل راه‌آهن و همکاری اداره کل راه آهن تهران یک دستگاه لودر کماتسو مدل w260 به صورت اموالی به اداره کل راه‌آهن جنوب شرق اهدا شد.

مدیرکل راه آهن جنوب‌شرق ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به عملیات ماسه روبی دو عدد لودر به صورت امانی در اختیار راه آهن جنوب‌شرق قرار گرفته است.

ارجونی افزود:ارتقاء فضای همدلی و هم افزایی در راه‌آهن در مواقع بحرانی و شرایط خاص در جهت رفع مشکلات جای تقدیر و تشکر دارد و باید این نگاه بیش از پیش گسترش و توسعه یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طوفان شن سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از ذخیره‌سازی ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری این استان پس از بارش‌های اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

جعفر مرادی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این مهم در بارندگی‌های بهاری و پایان فصل زمستان ذخیره‌سازی شده است.

وی از وجود یک هزار و 500 سازه آبخیزداری در استان سمنان خبر داد و گفت: ظرفیت و مجموع حجم ذخیره‌سازی آن 12 میلیون متر مکعب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به کمبود بارندگی در استان سمنان و کاهش منابع آبی، گفت: ذخیره‌سازی این میزان آب که حاصل بارندگی‌های فصل بهار یعنی فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال است، بسیار حائز اهمیت است.

مرادی حقیقی با اشاره به اهمیت سازه‌های آبخیزداری گفت: این سازه‌ها علاوه بر حفظ آب و در نهایت ذخیره‌سازی آب به جلوگیری از وقوع سیلاب نیز کمک شایانی می‌کنند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان