Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سازمان تحقیقات فضایی هند با برگزاری یک نشست خبری اعلام کرد: فضاپیمای این کشور ۹۰-۹۵ درصد اهداف خود را در تنها ماه  انجام داده است.

در ساعات ابتدایی روز شنبه، برنامه آژانس فضایی هند (ISRO) برای فرود نرم ماژول ویکرام فضاپیمای Chandrayaan-۲ در قطب جنوب ماه مطابق برنامه‌ریزی پیش نرفت و باز هم تلاش برای دستیابی به نشانه‌های آب و اکتشاف ناشناخته‌های قطب جنوب ماه شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود سازمان تحقیقات فضای هند باور دارد، آن‌ها به کمک فضاپیمای چاندریان ۲ و فرودگر ویکرام به میزان قابل توجهی از خواسته‌هایشان دست یافتند.

این سازمان در نخستین نشست خبری پس از از دست دادن ارتباط با لندر ویکرام تأکید کرد: معیار‌های موفقیت برای هر مرحله از مأموریت تعریف شده بود و براساس معیار‌های چیده شده ۹۰ تا ۹۵ درصد از اهداف مورد نظر سازمان تحقیقات فضایی انجام شده و علی‌رغم از بین رفتن ارتباط با لندر ما به اطلاعات ارزشمندی دست یافتیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است