Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به جریان تقابل حق و باطل گفت: حضور میلیونی در آئین‌های محرم معرف قدرت شیعیان در جهان است. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد ظهر امروز در جمع نمازگزاران سمنانی ظهر عاشورا اظهار داشت: همه‌ ساله مراسم و آئین‌های عزاداری ایام امام حسین(ع) در ایام محرم باشکوه و حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور پرشور مردم در آئین‌های عزاداری برای سرور و سالار شهیدان بیانگر عشق و ارادت این مردم به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

اجتماع عزاداران حسینی در روز عاشورا در ایلام به روایت تصویرکردستان| اهل تشیع و تسنن در سراسر جهان محب واقعی امام حسین(ع) هستندقم| مقابله با اسلام اموی مهم‌ترین هدف قیام اباعبدالله(ع) است

امام‌ جمعه موقت سمنان اظهار داشت: شرکت در آئین‌ها و مراسم ایام محرم در جای‌جای این مرزوبوم رنگ، مذهب و آئین نمی‌شناسد و از شیعه تا سنی و مسیحی و دیگر ادیان و مذاهب در صفوفی به‌هم‌ پیوسته و متحدالشکل حضور دارند.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد: نهضت حسینی به عاملی برای وحدت، عزت و اقتدار ملت‌های مسلمان مبدل شده است.

وی با اشاره به نقش نهضت حسینی و عاشورایی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مقاومت، ایستادگی برابر مستکبران، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی پیام‌های مهم قیام امام حسین(ع) از لحظه آغاز حرکت تا شهادت آن حضرت و یاران باوفایش در صحنه کربلا و سپس اسارت خاندان اهل‌بیت(ع) به دست یزیدیان است.

امام‌ جمعه موقت سمنان با بیان اینکه هدف استکبار جهانی مبارزه با آزادی‌خواهی در جهان است اظهار داشت: حضور میلیون‌ها نفر از مسلمانان همه‌ ساله در مراسم عزاداری ایام محرم به‌ویژه در تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی بیانگر این مطلب است که آزادی‌خواهی در جهان هرگز از بین نمی‌رود.

مهدوی‌نژاد گفت: زیارت امام حسین(ع) مبدل به حرکتی انقلاب شده است و ارادتمندان آن حضرت نگاهی ویژه و خاص به این زیارت دارند.

به گزارش تسنیم نماز ظهر عاشورا با حضور زنان و مردان عزادار در مسجد و حسینیه‌های سراسر استان سمنان با شور و شکوه خاصی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران نسبت به فعالیت جریان مرموزی هشدار داد که در سال‌های اخیر نه تنها درصدد حذف اندیشه‌های امام بوده، بلکه سعی داشته تصاویر متعلق به ایشان را نیز از ادارات و نهادهای دولتی حذف کند. 

به گزارش جماران، جواد امام به «صبح ما» گفت: به‌طور کلی، پروژه امام‌زدایی سالهاست که کلید خورده است و نشانه‌هایش را می‌توان در کنار گذاشتن مردم از اداره امور یا اختلال در انتخابات آزاد دانست. 

این فعال سیاسی تأکید کرد: جایگزین کردن تئوری آقای مصباح یزدی به جای اندیشه‌های بنیانگذار نظام، کار را برای بسیاری از صاحبان قدرت آسان کرده است، زیرا از نگاه آنها مردم، حق و نقشی در اداره کشور ندارند و این یعنی حرکت برخلاف آرمان جمهوریت.

وی در پاسخ به اینکه مسئولین از حذف تصاویر امام و جایگزینی آن با تصویر رئیس جمهور چه هدفی را دنبال می‌کنند، گفت: علت این نوع اقدامات را باید در رفتارهای زشتی جست و جو کرد که بوی قدرت‌طلبی و انحصار می‌دهند. شما ببینید اگر با درشت‌گویی‌های یک معمم درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام که خاتم پیغمبران را گوشت تلخ خطاب کرد، برخورد می‌شد، یک عده نیز که تمام موقعیت امروزشان مدیون کار بزرگ امام است، به خود اجازه نمی‌دادند تصویر ایشان را حذف کنند.

دبیرکل مجمع ایثارگران در تحلیل تازه‌ترین اقدام، یعنی تغییر نام خیابان یادگار امام دماوند و جایگزین کردن نام مرحوم عسگراولادی به جای آن افزود: آنچه دارد به مردم مخابره می‌شود، این است که نیازی به نام و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی نیست و گویا قرار است هر چیزی که منتسب به امام است، به مرور زمان کنار گذاشته شود. از تصاویر امام گرفته تا تابلوی خیابان‌ها به نام ایشان، به تدریج در حال حذف شدن هستند تا ماهیت افراد مستقر در قدرت، بیشتر از گذشته نمایان شود.

جواد امام در پایان، با اشاره به تفاوت‌های اندیشه‌ای امام با آنچه امروز وجود دارد، اظهار داشت: امام هیچ‌گاه، حکومت بر مردم را بدون مشارکت آنها جایز نمی‌دانست و همواره به کارگزاران نظام تشر می‌زد که مبادا در تصمیم‌گیری‌های خود، مردم را لحاظ نکنند. اسلام مدنظر ایشان هم، رحمانی بود، اما متأسفانه اسلامی که امروز از سوی مدعیان حذف نام امام ترویج می‌شود، شباهت زیادی به اسلام طالبانی دارد.

دیگر خبرها

  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری