Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:06:03 GMT

هیچ زائر ایرانی در حادثه کربلا آسیب ندیده است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۸۳۶۰

هیچ زائر ایرانی در حادثه کربلا آسیب ندیده است

«محمدتقی حلی ساز» عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این دیوار بتنی بدلیل حضور تعدادی از افراد در بالای آن برای تماشای مراسم موسوم به رکضه طویریج (دویدن طویریج) از تعادل خارج شد و بر روی زائران حاضر در محل سقوط کرد.  

وی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی از محل وقوع این حادثه ازدحام جمعیت در محل سرداب حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلا تاکنون ۱۸ کشته و ۷۰ زخمی بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به عنوان زیرمجموعه جمعیت هلال احمر و همکار سازمان حج و زیارت، ماموریت اصلی خود را تامین سلامت زائران حج تمتع، عمره و عتبات عالیات قرار داده و تمام تلاش خود را صرف می کند تا زائران سرزمین وحی و عتبات مقدس با اطمینان از حضور امکانات و متخصصان مجرب ایرانی عرصه پزشکی و سلامت در کنار خود، بدون نگرانی از وضعیت جسمانی خود هرچه بیشتر از سفر خود بهره ببرند.

این مرکز پزشکی عهده‌ دار تمامی مسائل بهداشتی و درمانی زائرین ایرانی در سه کشور زیارتی عربستان، عراق و سوریه است که با جذب و بهره­ گیری از کادر بهداشتی و درمانی مجرب کشور در سطوح مختلف با ایجاد بیمارستان و درمانگاه ­های عمومی و تخصصی در کشورهای هدف به زائرین ایرانی این کشورها خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می­‌کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کربلای معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.

لذا مقرر گردید از امروز تا 10روز آینده به حساب 82500  زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید