Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگران دیدار هنک‌کنگ و ایران با به نمایش درآوردن بنر‌های مختلف اعتراض خود را به تصمیمات دولت هنک‌کنگ نشان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های تیم ملی هنک‌کنگ و ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه هنک‌کنگ در شرایطی آغاز شد که ناامنی‌های چند روز اخیر کشور هنک‌کنگ هم به استادیوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حاشیه این مسابقه معترضین به هنگام پخش سرود ملی کشور هنک‌کنگ بار‌ها و بار‌ها با ایجاد سروصدا مانع از پخش سرود ملی این کشور شده و اعلام کردند اکنون وقت انقلاب در این کشور است.

همچنین براساس گزارش‌های رسانه‌های چینی تعداد زیادی از حاضران در ورزشگاه طرفداران واقعی فوتبال نیستند بلکه این نفرات همان‌هایی هستند که طی روز‌های گذشته در خیابان‌ها به تصمیمات دولت هنک‌کنگ اعتراض می‌کردند. به هنگام پخش سرود ملی کشور هنک‌کنگ صدای معترضین به چینی‌ها هم رسید و بنر‌هایی بر علیه کشور چین نیز به نمایش درآمد تا به این شکل آن‌ها اعتراض خود را به تصمیمات دولت هنک‌کنگ نشان بدهند. دیدار تیم‌های ایران و هنک‌کنگ با دو گل آزمون و انصاری‌فرد به سود شاگردان ویلموتس در جریان است.


 

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی هنگ کنگ ایران اعتراض سامانه سماح ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو داستان اتم شب نهم محرم علیرضا فغانی سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم زیارت عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی جمعی از مردم مشهد ظهر امروز، در مجموعه سپاس  ضمن اعلام حمایت قاطع از رزمندگان نیرو‌های مسلح کشور برای انجام عملیات وعده صادق، بار دیگر بر حمایت همیشگی خود از مردم غزه و آزادی فلسطین اشغالی تاکید کردند.

تجمع‌کنندگان در این مراسم از رژیم صهیونیستی بخاطر افزایش جنایات در غزه است، اعلام انزجار کردند.
در این همایش ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده سرود یوم الانتقام را اجرا کرد.

دیگر خبرها

  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس شانگهای
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت