Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@09:54:18 GMT

یادواره شهدای منای سال ۹۴

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۸۷۸۱

یادواره شهدای منای سال ۹۴

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در مراسم یادواره شهدای منا در مسجد آخوند طلابی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه امام حسین (ع) برای احیای اسلام محمدی خود را وقف دین خدا کرد، اظهار کرد: مسئولان نیز باید به تبعیت از این بزرگوار خود را وقف اسلام و خدمت به مردم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب را طبق سفارشات مقام معظم رهبری باید جوانان آغاز کنند، تصریح کرد: جوانان این مسجد نیز با تلاش در آموزش قرآن مایه افتخار شهرستان گنبدکاووس هستند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه قیام امام حسین (ع) درسی بزرگ از عزت و سازش ناپذیری در برابر ظلم را به جهانیان آموخت، خاطر نشان کرد: امروز هر قیامی علیه ظلم و استبداد در عالم صورت میگیرد برخواسته از مکتب عاشورایی امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه طبق روایات کسی که در حال احرام از دنیا برود با همان لباس در روز قیامت محشور میشود، اضافه کرد: این جایگاه عظیمی است که نصیب شهدای واقعه منا سال ۹۴ شد.

آخوند ابوبکر خوجملی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه اهل سنت نیز همچون اهل تشیع به اهل بیت پیامبر اکرم (ص) مودت دارند، افزود: وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی به برکت انقلاب اسلامی در حد مطلوب وجود دارد و امروز ایران امن ترین کشور منطقه است.

وی با بیان اینکه شهدای منا جایگاه والایی نزد خداوند متعال دارند، تصریح کرد: این شهدا در جوار خانه امن الهی و در حال انجام مناسک حج مظلومانه به شهادت رسیدند و همه آنها انسانهایی باایمان و اخلاص بودند.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر با اشاره به اینکه شهدای منا افرادی باایمان و اخلاص بودند، اظهار کرد: دعا میکنیم خداوند این شهیدان عزیز را با امام حسین (ع) و شهدای کربلا محشور کند.

خبرنگار: الهام امینی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین انقلاب دین عاشورا مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب