Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:32:04 GMT

یمن درخاک بحرین، تیم ملی عربستان را زمینگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۹۹۱۳

تیم ملی فوتبال یمن در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ، عربستان سعودی را با همه ادعا و مخارج سنگین اش متوقف کرد تا به نوعی انتقام هزاران کشته بی گناه ناشی از حمله سعودی ها و هم پیمانانش به خاک این کشور را بگیرد و مظهر مقاومت یمنی ها شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی یمن به توجه به تحمیل جنگ از سوی کشورهای عرب منطقه و محرومیت از بازی‌هایی خانگی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ، در ورزشگاه ملی ریفا از گروه D به مصاف تیم ملی عربستان رفت که این دیدار با شگفتی همراه شد و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن محمد در دقیقه ۸ و عمر داحی در دقیقه ۳۷ برای یمن گلزنی کردند و عربستان هم در دقیقه ۳۷ توسط ال داحی و سالم الدوساری در دقیقه ۴۸ به گل دست یافت. از گروه E. نیز تیم‌های ملی قطر و هند در ورزشگاه جاسم بن‌حمد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی یمن عربستان مقدماتی جام جهانی سامانه سماح ماه محرم داستان اتم سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از شکست خانگی گریخت

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و هوادار از هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در دقیقه ۵، بابک مرادی با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه تیم میزبان را باز کند تا نیمه اول به سود شاگردان شجاعی به پایان برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم میزبان برای جبران تلاش زیادی انجام داد و در نهایت در دقیقه ۹۰، محمد عمری از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و بازی در نهایت با تساوی به اتمام رسید.

ملوان با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و هوادار این تساوی به امتیاز ۲۹ رسید و در رده یازدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی ملوان انزلی:

حبیب فرعباسی، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عبدی، پوریا پورعلی، محمدرضا سلیمانی، محمدرضا بردبار، محمد عمری و رضا جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب هوادار تهران:

علیرضا حقیقی، محسن سفید چقایی، مجتبی لطفی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد