Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب برتری تیم ملی فرانسه، کریس رونالدو چهار گل زد و انگلیس یک پیروزی پرگل به دست آورد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب پایانی از دور ششم مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 با برتری تیم‌های ملی فرانسه، پرتغال و انگلیس پیگیری شد.

در گروه هشتم، تیم ملی فرانسه در شبی آرام 3 بر صفر میهمانش، آندورا را برد و در صدر گروه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزمان پس از گلزنی در دقیقه 19، در دقیقه 28 یک پنالتی از دست داد و در دقیقه 52 زمینه‌ساز گل لنگله شد. بن‌یدر تازه‌وارد هم در دقیقه 1+90 گل سوم قهرمان جهان را به ثمر رساند. در دیگر بازی‌های این گروه آلبانی در خانه 4 بر 2 ایسلند را برد و ترکیه در ادامه نتایج خوبش در زمین خود 4 بر صفر مولداوی را از سر راه برداشت. در جدول گروه ششم ترکیه و فرانسه 15 امتیازی بالاتر از ایسلند 12 امتیازی، اول و دوم هستند.

سه‌شنبه شب همچنین در گروه دوم مسابقات، پرتغال با درخشش رونالدو در خانه لیتوانی 5 بر یک پیروز شد. ستاره پرتغالی با گلزنی در دقایق 7 (از روی نقطه پنالتی)،62، 65 و  76 آتش‌بازی به راه انداخت و دیگر گل قهرمان اروپا به وسیله کاروالیو در دقیقه 90 زده شد. ضمن اینکه میزبان به وسیله ویتوتاس آندریوسکویشیوز در دقیقه 28  به گل رسید. در دیگر بازی گروه دوم، صربستان در خانه لوکزامبورگ 3 بر یک به برتری رسید. در جدول این گروه، اوکراین با 13 و پرتغال با هشت امتیاز اول و ودوم هستند.

 در گروه اول هم انگلیس در یک بازی پرگل، 5 بر 3 از سد میهمانش، کوزوو گذشت. پس از گل بریشا برای کوزوو در دقیقه یک، انگلیس پنج بار توسط استرلینگ در دقیقه 8، کین در دقیقه 19، سانچو در دقایق 44 و 46 و ووجود (بازیکن حریف) در دقیقه 38 به گل رسید و در ادامه دو گل کوزوو توسط بریشا در دقیقه 49 و مورگی در دقیقه  54 (از روی نقطه پنالتی) تنها از اختلاف کاست. در دیگر بازی این گروه، جمهوری چک در خانه مونته‌نگرو به برتری 3 بر صفر  رسید. در جدول، انگلیس 12 امتیازی بالاتر از جمهوری چک 9 و کوزووی هشت امتیازی صدرنشین است.

 

کومان: گام مهمی برای صعود به مرحله پایانی یورو 2020 برداشتیم/ از بازی بابل سورپرایز نشدم

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید