Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان روز چهارشنبه در تشریح جزییات حرکت دسته عزاداری گفت: این مراسم همه ساله از محل زینبیه اعظم به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

فرید احدیان  با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده برای مراسم امسال دسته زینبیه اعظم اضافه کرد: حرکت دسته عزاداری از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ خادم در زینبیه اعظم زنجان همکاری دارند، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امروز ۹۰ اکیپ سیار و ثابت کار جمع‌آوری نذورات را انجام می دهند.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان گفت: از این ۹۰ اکیپ، ۶۰ اکیپ به صورت ثابت و ۳۰ اکیپ نیز به صورت سیار فعالیت خواهند کرد که ۱۰ مورد از آن ها در بین خواهران و ۲۰ مورد نیز در بین برادران اقدام به جمع‌آوری نذورات می کنند. 

احدیان  با بیان اینکه به اینکه امکان پرداخت نذورات به زینبیه اعظم زنجان به صورت غیر حضوری نیز فراهم است، اظهار کرد: شهروندان می توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۰*۷*۷۳۳* نذورات خود را از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: براساس تمهیدات انجام شده، ذبح قربانی فقط در قربانگاه‌های پیش بینی شده انجام می شود و  قبول نذورات نیابتی به صورت حضوری یا تلفنی پس از اخذ مجوز از مرکز بهداشت خواهد بود.
به گزارش ایرنا، مهمانان و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور در روزهای هشتم و یازدهم ماه محرم به زنجان می آیند تا خود را به قافله عزاداری ساده و در عین حال پرشکوه حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برسانند.
'مسجد زینبیه اعظم' که قدمت آن به بیش از ۴۰۰ سال می رسد، در کنار حسینیه اعظم از مهم‌ترین اماکن مذهبی شهر زنجان است که همه ساله در ایام محرم پذیرای خیل عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) از سراسر کشور و حتی دیگر کشورها است.

۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرم ۹۸ هیأت عزاداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم