Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی رحمانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: «مبینا طاهرخانی» یکی از شاگردان نوجوان پرتاب وزنه است که او را برای مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا برای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ آماده می‌کنم. این ورزشکار با قد ۱ متر و ۹۱ سانتیمتر  و توانایی و استعداد بالا، این ظرفیت را دارد تا جزو ۳ نفر برتر آسیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پرتابگر وزنه باید وزنه سه کیلوگرمی را پرتاب کند  و در حال حاضر ۱۴، ۵۰ متر پرتاب می کند و رکورد ایران ۱۳، ۷۸متر است.   اما در سال دیگر در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا باید وزنه ۴ کیلوگرمی را پرتابی کند که اکنون ۱۳ متر پرتاب میکند و اگر  رکورد خود را به ۱۴ متر برساند، می‌تواند در آسیا مدال آور باشد.

سرمربی پرتاب ها امکانات موجود برای پرتاب وزنه در تاکستان را خوب دانست و گفت: مرکز آموزش و اولین سالن اختصاصی پرتاب وزنه را در تاکستان داریم. امکانات خوبی در این مرکز وجود دارد و حتی آماده برگزاری اردوها هم هستیم و بیشتر ورزشکاران پرتاب وزنه از سراسر ایران به اینجا می‌آیند.

رحمانی عنوان کرد: اکنون بیشتر در رده‌های سنی پایه کار می‌کنم تا آنها را برای مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا آماده کنم. مربیان باید ورزشکاران مستعد را انتخاب کنند. متاسفانه بیشتر مربیان ما در گزینش ورزشکار انتخاب درستی نداشتند. آنها ورزشکاری را پیدا می‌کنند که مناسب آن ماده نیست.

وی ادامه داد: در پرتاب وزنه باید ورزشکار قد بلند با قدرت و فیزیک مناسب و سرعت خوب داشته باشد و وجود همه این ویژگی‌ها در یک ورزشکار به انتخاب مربی باز می‌گردد.  

سرمربی پرتاب‌ها یادآور شد: این ویژگی‌ها را در طاهرخانی می‌بینم چون از فیزیک مناسب، امکانات و حمایت خانواده برخوردار است و می‌تواند رکورد ورودی المپیک را بدست بیاورد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دو و میدانی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد