Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پاسخ به سوال ایرنا گفت که بررسی های میدانی صورت گرفته نشان میدهد که از زائران ایرانی به جز یک نفر که هم اکنون در بیمارستان بستری است و چند مجروح دیگر که سرپایی درمان و مرخص شدند، فرد دیگری آسیب ندیده است.

وی نام بیمار بستری شده را محمدباقر حائری فرزند حسین از شهر قم ذکر کرد که هم اکنون در بیمارستان الحسینی (المستشفی الحسینی) شهر کربلا بستری است و با حال عمومی خوب تحت درمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع تاکید کرد که بررسی هایی که تاکنون از مراکز بیمارستانی و سردخانه های کربلا انجام شده است، نشان می دهد هیچ زائر ایرانی در میان کشته شدگان وجود ندارد با این حال برای رسیدن به نظر نهایی و قطعی در این خصوص نیاز به زمان بیشتری است.

ازدحام جمعیت در باب الجراء حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلا در جریان برگزاری مراسم معروف رکضه طویریج (دویدن یا هروله طویریج) بر اساس آخرین آمار 36 کشته و 120 زخمی بجا گذاشت.

وزارت بهداشت عراق ساعتی پس از حادثه از کشته شدن 31 و زخمی شدن 100 تن دیگر بعنوان آمار اولیه خبر داده بود.

در همین حال دقایقی پیش اعلام شد که "عادل عبدالمهدی" نخست وزیر عراق برای بررسی ابعاد حادثه و نظارت بر نحوه رسیدگی و درمان مجروحان وارد کربلا شد و با مسوولان محلی جلسه گذاشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور