Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-06@22:22:40 GMT

واکنش وال‌استریت به رونمایی از آیفون جدید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۴۶۰

واکنش وال‌استریت به رونمایی از آیفون جدید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اپل دیروز در کالیفرنیا از محصول جدید خود به نام آیفون ۱۱ رونمایی کرد که با توجه به قیمت مناسب آن در مقایسه با نسل قبل، پیش‌بینی می شود با استقبال جهانی مناسبی روبرو شود.

با وجود نگرانی ها از تاثیر جنگ تجاری بین آمریکا و چین بر سودآوری شرکت اپل، ارزش سهام این برند پس از معرفی گوشی جدید در بورس وال استریت آمریکا بیش از یک درصد افزایش یافت و بسیاری از شرکت های دیگر فعال در حوزه تکنولوژی نیز با اقبال معامله گران مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر گزارش منتشر شده در روزنامه " ساوث چاینا مورنینگ پست" مبنی بر تمایل چین در افزایش خرید محصولات کشاورزی آمریکایی باعث افزایش امید معامله گران به از سر گیری روند مذاکرات تجاری بین دو اقتصاد نخست جهان شد.

در معاملات بورس وال‌استریت، شاخص " اس اند پی ۵۰۰" با ۰.۰۳ درصد افزایش و شاخص " داو جونز اینداستریال اوریج" با ۰.۲۸ درصد افزایش به کار خود خاتمه دادند اما شاخص " نزدک کامپوزیت" ۰.۰۴ درصد عقب نشست.

در دیگر نقاط جهان، شاخص های بورسی مهم قاره سبز همگی سبزپوش شدند. شاخص " استوکس ۵۰" که در بر دانده نماد ۵۰ شرکت بزرگ اروپایی است ۰.۱۱ درصد افزایش یافت. در انگلیس و با وجود تعلیق پنج هفته ای پارلمان این کشور به درخواست نخست‌وزیر، شاخص " فوتسی ۱۰۰"  بورس لندن ۰.۴۴ درصد افزایش یافت و شاخص های " دکس" بورس فرانکفورت و " کک ۴۰" بورس پاریس به ترتیب با صعود های ۰.۳۵ درصدی و ۰.۰۸ درصدی به کار خود خاتمه دادند.

در آسیا اما روند شاخص ها مختلف بود به گونه ای که شاخص " شانگهای کاپموزیت" چین با عقب‌گرد ۰.۳۲ درصدی بسته شد اما شاخص های " نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو و " هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ به ترتیب ۰.۸۵ درصد و ۱.۳۵ درصد بالا رفتند.

طلا برای تحویل فوری به ۱۴۹۵.۵ دلار در هر اونس و هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال به ۶۲.۸۷ دلار در هر بشکه افزایش یافتند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بورس اروپا بورس وال استریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند

توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با توجه به روند رو به رشد معاملات برق در بورس انرژی ایران در دو هفته اخیر از همه نیروگاههای خصوصی و دولتی درخواست کرد تا به منظور توسعه معاملات بورس و کاهش نقش وزارت نیرو در تجارت برق حداکثر مشارکت در این بازار را داشته باشند.

وی با تاکید بر تداوم تزریق نقدینگی هفتگی به حساب شرکت‌های توزیع برای خرید از بورس گفت: نیروگاههای کشور علاوه بر تأمین هزینه‌های بهره برداری و تعمیرات خود از بورس انرژی می‌توانند بخش عمده‌ای از برق خود را در بورس عرضه کرده و مبالغ مربوط به آن را دریافت کنند.

سخنگوی صنعت برق افزود: در حال حاضر هر نیروگاه می‌تواند تا سقف ٧٥ درصد از ظرفیت عملی تولید خود را در بورس انرژی به فروش برساند که در صورت استقبال از این معاملات، سقف معاملات نیروگاه‌ها تا ٩٠ درصد افزایش خواهد یافت.

رجبی مشهدی در پایان با توجه به تداوم تزریق نقدینگی به حساب شرکت‌های توزیع، از این شرکت‌ها و شرکت‌های مالک نیروگاه درخواست کرد برنامه ریزی معاملات خود در بورس انرژی را در طول ماه انجام داده و این امر را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند.

کد خبر 6096950 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • قیمت نفت صعودی شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص