Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: با تصویب هیئت دولت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع بحران‌های پیش‌آمده درخصوص آب در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در استان و نیز خسارات وارده به کشاورزان در بخش‌های زراعی، باغی و نخیلات، در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با اشاره به خسارت دیدن بخش کشاورزی استان بیان داشت: حمایت از کشاورزی و تامین امنیت غذایی از مسائل مهم و اولویت دار استانداری است چرا که بر اثر بحران‌ آب که سال گذشته و امسال  خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان وارد شد.

شریعتی افزود: شور شدن آب رودخانه بهمنشیر به عنوان تنها منبع تأمین آب نخیلات این منطقه نیز این خسارت وارده را مضاعف کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال بابت پاجوش‌های تازه کشت شده و تولید نخیلات و مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای میانکاری نخیلات (سبزی، صیفی، یونجه) به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص می‌یابد که  امیدواریم تا پایان سال این مبلغ به کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام/م

پرداخت خسارت به کشاورزان در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار