Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار اصلاح سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در سطح شهر یاسوج شد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری صبح امروز در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که عابرین پیاده، بیشترین تعداد کشته‌های ما در معابر درون شهری را تشکیل می‌دهند که این مسأله لزوم توجه ما به نصب پل‌های عابر پیاده، سرعت‌کاه‌ها و غیره را ایجاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نشست آینده شورای ترافیک باید میزان رشد عملکرد دستگاه‌ها در زمینه مسائل ترافیکی را شاهد باشیم، افزود: هزینه و زمان ساخت یک کیلومتر جاده در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط توپوگرافی این استان، چهار تا پنج برابر استان‌هایی مانند خوزستان است و مشخص است که این وضعیت، کیفیت را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید همه توان خود را برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات در جاده‌های استان به کار گیریم، عنوان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی در این بحث، صدا و سیما برنامه‌های آموزشی خود را در این زمینه به پربیننده‌ترین زمان موکول کند.

بودجه 500 میلیارد تومانی شهرداری اراک؛ 60 درصد از سرعت‌گیر غیرمجاز جمع‌آوری شدتعدد سرعت‌گیرهای شهر ارومیه رانندگان را کلافه کرده استاستانداردسازی بیش از 260 مورد سرعت‌گیر در استان اردبیل/ حذف سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در اولویت باشد82 نقطه اردبیل نیازمند احداث سرعت‌گیر است

کلانتری با بیان اینکه قابل قبول  نیست که مرکز استان چراغ عابر پیاده نداشته باشد، گفت: این موضوع باید جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

وی پایش تصویری را از دیگر اولویت‌های شورای ترافیک عنوان کرد و ادامه داد: وضعیت روشنایی معابر در برخی نقاط مناسب نیست که می‌تواند در بروز حادثه نقش داشته باشد بنابراین لازم است شهرداری و شرکت برق این موضوع را در دستورکار قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمربندی یاسوج از پرحادثه‌خیرترین نقاط استان بوده و به این لحاظ جزو اولویت‌هایی است که باید روی آن کار کنیم.

کلانتری سرعت‌گیرهای غیراستاندارد را از دیگر مشکلات شهر یاسوج دانست و عنوان کرد: این سرعت‌گیرها برای رانندگانی که با جاده‌های درون این شهر آشنایی ندارند حادثه‌خیز هستند و باید اصلاح شوند.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰