Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@17:10:38 GMT

مشکل کمبود معلم تا ابتدای مهر حل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۷۳۶

مشکل کمبود معلم تا ابتدای مهر حل خواهد شد

خبرگزاری میزان- محسن حاجی میرزایی گفت: ساماندهی نیروی انسانی برای آغاز مهر انجام شده است که البته کسری نیروی انسانی وجود داشته که بر اساس توافق با استان‌ها مشکل کمبود معلم تا ابتدای مهر حل خواهد شد. تاریخ انتشار: 11:49 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۷۹۴

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت درباره پروژه مهر گفت: برای شروع سال تحصیلی پروژه مهر از چند ماه قبل آغاز شده و تمام استان و مناطق در این زمینه در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی نیز انجام شده است که البته کسری نیروی انسانی وجود داشته که بر اساس توافق با استان‌ها مشکل کمبود معلم تا ابتدای مهر حل خواهد شد.

حاجی میرزایی در ادامه افزود: ۱۴ میلیون دانش آموز ابتدای مهر به مدرسه می‌روند و یکی از برنامه‌ها برای آغاز مهر ترکیب خانه و مدرسه است که کمک موثری به دانش آموزان می‌کند و لازم است برای اجرای هر چه بهتر این برنامه والدین به مدارس سر بزنند و از مدارس حمایت کنند که منظور از این حمایت فقط حمایت مادی نیست.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: فضای مدرسه باید شاداب و راحت باشد و امیدواریم با کمک خانواده ها مهر باشکوهی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش هیات دولت دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است