Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامزاده به فعالیت ۶۵ خادم یار خبر و رسانه در مازندران اشاره کرد و گفت: برای ترویج فرهنگ رضوی یاور ساز باشید؛ بهترین‌ها را در عرصه رسانه دعوت به خدمت به امام رضا (علیه‌السلام) کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد اسماعیل امامزاده» در نخستین گردهمایی فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی ویژه خادم یاران افتخاری امام رضا (علیه‌السلام) در سالن اجتماعات فرهنگی و قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم آمل ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه‌السلام) اظهار کرد: محرم و صفر و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی برای پی بردن به فلسفه و انگیزه رسالت امامت و ولایت و قیام سیدالشهدا (علیه‌السلام) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران افزود: اینکه می‌گویند کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا این مصداق امروزی ساختن یا روزآمد ساختن واقعه عاشورا است. کربلای معلا اگر قدسیت پیدا کرد به‌واسطه رخداد بزرگی است که صرفاً برای خداوند و احیای نظام اسلامی، احیای امربه‌معروف و نهی از منکر و بازگرداندن نظام نبوی به ریل اصلی خود، به وقوع پیوست.

 

امامزاده با اشاره به فرموده امام رضا (علیه‌السلام) در خصوص اینکه مردم اگر سیره و زیبایی‌های کلام ما را بشناسند قطعاً پذیرا خواهند بود، افزود: وضعیت کنونی جامعه به جهت فاصله ما با سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و عدم بیان زیبایی‌های دین برای مردم است.

 

وی خدمت به امام رضا (علیه‌السلام) در قالب خادم یار رسانه توفیق بزرگی دانست و گفت: کار کسی که ذهن سازی می‌کند بسیار ارزشمند است و این مزیت خادم یاران خبر و رسانه نسبت به سایر خادم یاران است.

 

امامزاده با تأکید براینکه ما خادم همه دلباختگان به امام رضا (علیه‌السلام) هستیم، تصریح کرد: مازندران در بسیاری از عرصه‌های خدمتی خادم یاران افتخاری امام مهربانی‌ها رتبه‌های اول تا سوم کشور را در اختیار دارد و انتظار می‌رود درزمینه ای که به فرهیختگان برمی‌گردد کار بدون کم و کاستی و در حد اعلا انجام شود. سامانه را خوب فرابگیرید چراکه برای تحقق شیفت حرم باید اطلاعات خادم یاران در سامانه بروز باشد.

 

وی به فعالیت 65 خادم یار خبر و رسانه در مازندران اشاره کرد و افزود: 112 عرصه خدمتی برای این خادم یاران تعریف‌شده است.

 

امامزاده خطاب به خادم یاران خبر و رسانه گفت: برای ترویج فرهنگ رضوی یاور ساز باشید؛ بهترین‌ها را در عرصه رسانه دعوت به خدمت به امام رضا (علیه‌السلام) کنید.

«سهیل صالحی» با اشاره به اینکه خادم یاران افتخاری حضرت رضا (علیه‌السلام) برای تحقق شیفت حرم باید در سامانه خدمت ثبت فعالیت داشته باشند، نکاتی پیرامون نحوه بارگذاری اطلاعات از بدو ورود به سامانه، انتخاب عرصه و مصداق خدمت، نحوه گزارش‌نویسی و ثبت گزارش در بخش موردنظر و ویرایش گزارش، آموزش‌های سامانه‌ای و نحوه دادن آزمون در سامانه را بیان کرد.

 

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران و کاربر ارشد آموزش سامانه در خصوص نحوه تائید  خدمت و ارزیابی، سهمیه‌بندی و رزرو کشیک، نحوه شرکت در جشنواره خدمت و بارگذاری خدمت در بخش جشنواره، نحوه و مقررات خدمت در حرم مطهر، مراجعه خادم یاران به کانون تخصصی خبر و رسانه و نحوه ۶ ساعت فعالیت به‌صورت هفتگی در کانون خبر و رسانه، حرم شناسی و نحوه حل مشکلات غیرفعال شدن خادم یاران در سامانه یا کشیک حرم و تغییرات در عناوین دفاتر و تغییرات در سامانه آموزش‌های لازم را به مسئولین کانون خبر و رسانه ارائه داد.

به گزارش شبستان، این کارگاه آموزشی یک‌روزه با تدریس استادان برجسته حوزه خبر و رسانه «عنایت داوودی» و «مانی مهرابی» در مباحث سواد رسانه‌ای و آموزش خبر، گزارش‌نویسی و مصاحبه همراه شد.

گفتنی است، نخستین دوره آموزش خبرنگاری خادم یاران رضوی کشور به ابتکار مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی و با اجرای کانون‌های خادم یاری خبر و رسانه کشور برای برگزاری در هشت مرکز استان (شامل اصفهان، اردبیل، البرز، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی، گلستان و مازندران) تدارک دیده‌شده است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا عزاداری محرم تاسوعای حسینی عاشورای حسینی ماه محرم محرم مسجد عزاداری امام حسین ع نماز ظهر عاشورا عزاداری خادمیاران رضوی محرم و صفر امربه معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی

ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان