Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دختر شیخ زکزاکی ( رهبر شیعیان نیجریه ) با اشاره به شرکت جمعیت عظیم در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان، گفت : پلیس نقش مهم و اساسی در برقراری نظم و امنیت این مراسم برعهده دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، "بدیعه زکزاکی" دختر "شیخ ابراهیم زکزاکی" رهبر شیعیان نیجریه که در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان شرکت کرده بود؛ در حاشیه این مراسم با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان، از تلاش های پلیس در برقراری نظم و امنیت این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سال های گذشته، از طریق تلویزیون، این مراسم و حرکت دسته عظیم حسینیه زنجان را پیگیری می کردم که امسال توفیق شد در این دسته عزاداری حضور پیدا کنم.
دختر شیخ زکزاکی افزود : با توجه به جمعیت عظیم در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان، پلیس نقش مهم و اساسی در برقراری نظم و تامین امنیت این مراسم برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نقش تاثیرگذار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم