Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۵۰ عضو کمیته حقوق بشر سازمان ملل ضمن برگزاری جلسه‌ای، درخواست خود از دولت هند را اعلام کردند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، نمایندگان 50 کشور جهان ضمن شرکت در جلسه کمیته حقوق بشر سازمان ملل خواستار لغو فوری حکومت نظامی و حبس خانگی مردم کشمیر توسط نظامیان هندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه پایانی این کنفرانس آمده است: هند نباید حق آزادی و زندگی مردم کشمیر را از آنها بگیرد و حقوق اولیه انسان ها را تضییع کند.

لغو فوری حکومت نظامی در کشمیر اشغالی و پایان پذیرفتن حبس خانگی مردم توسط نظامیان هندی دومین درخواست نمایندگان کمیته حقوق بشر سازمان ملل است.

سرکوب شدید عزاداران حسینی در کشمیر توسط نظامیان هندیبرگزاری مراسم همبستگی با مردم کشمیر در مشهد +تصاویرگذشت 34 روز از حبس  خانگی صدها هزار کشمیری توسط نظامیان هندی/ صدور حق اشتغال برای 500 هندوتوصیه آیت‌الله نوری‌همدانی به مردم کشمیر؛ قاطعانه در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت کنید / زیر بار ذلت نروید

همچنین آزادی زندانی های سیاسی و باز شدن مسیرهای مواصلاتی به کشمیر یکی دیگر از درخواست های اعضای این کمیته است.

کمیته حقوق بشر سازمان ملل در یکی دیگر از بندهای خود تاکید کرده است: نظامیان هندی نباید از تفنگ‌های ساچمه‌ای علیه معترضین استفاده کنند و باعث نابینا شدن مردم شوند.

آخرین بند از درخواست های فوری کمیته حقوق بشر سازمان ملل از دولت هند این است که یک همه پرسی آزادانه در کشمیر برگزار شده و آینده منطقه به دست مردم تعیین شود.

گفتنی است از حبس اجباری خانگی مردم کشمیر توسط نظامیان هندی بیش از 38 روز می گذرد و مردم منطقه در بحرانی ترین شرایط ممکن قرار دارند.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند