Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:39:27 GMT

۵۱ همایش رهروان زینبی در مازندران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۰۴۸

۵۱ همایش رهروان زینبی در مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری همایش «رهروان زینبی» در ۵۱ بقعه متبرکه استان فردا ۱۲ محرم خبر داد و اظهار کرد: این ویژه برنامه با حضور بانوان در بقاع متبرکه اجرا می شود و قرار است در این تجمع نقش حضرت زینب(س) و دیگر بانوان موثر در قیام حسینی توسط خطبا و سخنرانان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  مازندران با اشاره به اجرای سوگواره های «لبیک یا حسین»،«شمیم حسینی» ، «شیرخوارگان حسینی»  و «احلی من العسل» در دهه اول محرم، افزود: اهتمام به اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا از اولویت های ما بوده است لذا تاکید شده هیئات مذهبی در فضای باز اقامه نماز داشته باشند و با روحانیون نیز هماهنگی هایی صورت گرفته که همراه هئیات مذهبی باشند و نماز جماعت را اقامه کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با بیان اینکه ۵۱ همایش رهروان زینبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: «همایش استانی رهروان زینبی در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود.»

وی افزود: این همایش عصر روز پنج شنبه ۲۱ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور با حضور مادران شهدای مدافع حرم و بانوان ولایی استان برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه همایش رهروان زینبی در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود، ادامه داد: همایش چند هزار نفری رهروان زینبی (س) ویژه بانوان در دوازدهم محرم همراه با امضای طومار میثاق با حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: همایش رهروان زینبی استان مازندران یکی از بزرگترین همایش‌های رهروان زینبی در کشور به‌شمار می‌رود که به‌صورت زنده از شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود.

کد خبر 4715970

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم حیدری اداره کل اوقاف مازندران تجمع رهروان زینبی س ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه شهرکرد ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور عنوان داشت: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان در برنامه ریزی شده است.

کیانی اعلام کرد: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشورهای عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس بیان داشت: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه است.

کد خبر 6087648

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است