Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:همایش رهروان زینبی (س) ۲۱ شهریور در 51 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری همایش رهروان زینبی (س) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اظهار کرد: این همایش 21 شهریور، دوازده محرم الحرام 1441 در 51 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار و نوای لبیک یا زینب (س) در این آستان‌های مقدس طنین‌انداز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ویژه برنامه سوگواره عاشورایی در دو بخش فرهنگی و اجرای نیت موقوفات در موضوعات روضه‌خوانی، عزاداری و اطعام در بقاع متبرکه شهرستان‌های استان تا پایان ماه صفر در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه همایش رهروان زینبی (س) با هدف ترویج سیره و روش حضرت زینب (س) برگزار می‌شود گفت: این همایش 21 شهریور، 12 محرم الحرام همزمان با سراسر کشور با حضور بانوان در بقاع شاخص استان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: تبیین جایگاه حضرت زینب (س)، تجدید بیعت بانوان انقلابی با حضرت زینب (س)، دفاع از حریم حجاب و عفاف، تعالی خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی از دیگر اهداف همایش رهروان زینبی (س) است.

حیدری ادامه داد: تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب (س)، تشریح خطبه آن حضرت در کوفه، تجلیل از مادران شهدای هسته‌ای و مادران شهدای حرم حضرت زینب (س) و قرائت میثاق‌نامه خواهران و بانوان که برگرفته از مبانی و اهداف نهضت حسینی از جمله اهداف و برنامه‌های همایش رهروان زینبی است.

وی با اشاره به اینکه همایش رهروان زینبی(س) در استان با محوریت امامزاده عباس(س) ساری برگزار می‌شود، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیمیان رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر است و قرار است در این تجمع نقش حضرت زینب(س) و دیگر بانوان موثر در قیام حسینی تبیین شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد