Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:52:13 GMT

احسان حدادی راهی بلاروس شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۹۹۱

احسان حدادی راهی بلاروس شد

قهرمان پرتاب دیسک آسیا با هدف شروع مرحله جدید تمریناتش زیر نظر مربی و ماساژور خود عازم کمپ بلاروس شد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی پس از پایان مرحله نهایی مسابقات دایموند لیگ در بروکسل بلژیک و کسب عنوان ششمی در پرتاب دیسک این رقابت ها، جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و برای آغاز اردوی آماده سازی خود  در بلاروس عازم شهر مینسک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی این مرحله از اردو را زیر نظر مک ویل کینز، مربی و ایگور مزگوف، فیزیوتراپ و ماساژورش در کمپ تمرینی مینسک از سر گرفت تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کشور قطر آماده شود.

حدادی در ماه های اخیر با حمایت فدراسیون دوومیدانی و عقد قرارداد با مربی و ماساژور خود ابتدا به مدت یک هفته از تاریخ 24 اردیبهشت ماه در جزیره کیش اردو زد و پس از پایان این اردو 11 خردادماه عازم کالیفرنیا شد تا به مدت 21 روز به انجام تمریناتش بپردازد. او پس از حضور در چند مسابقه محلی و ثبت نتایج مطلوبی به ایران بازگشت و پس از هماهنگی مجدد فدراسیون با مربی اش، 30 تیرماه به مدت 21 روز به دالیان چین سفر کرد و تمرینات خود را زیرنظر مک ویل کینز و ایگور مزگوف انجام داد.

حدادی پس از پایان این مرحله از اردو مجدد به تهران آمد و با توجه به حضورش در مرحله نهایی مسابقات دایموند لیگ، یک مرحله اردو نیز به مدت 22 روز از 22 مردادماه در هلسینکی فنلاند سپری کرد. او در جریان انجام تمریناتش در این اردو در تورنمنت فنلاند نیز به عنوان برتری در پرتاب دیسک رسید سپس عازم بروکسل بلژیک شد تا در فینال این مسابقات حضور یابد.

این مرحله اردویی حدادی تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان ادامه خواهد داشت و او در این مدت همراه مربی و ماساژورش در کمپ مینسک حضور خواهد داشت.

تخلف در فدراسیون دوومیدانی و خودداری از برگزاری مجمع/ اظهار نظر معاون وزیر ورزش برخلاف نامه‌ سال گذشته + اسناد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احسان حدادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احسان حدادی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها به صورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند