Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار خرم نیا فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در  مراسم  تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سردشت با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت، افزود: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر جاری و ساری شود خیلی از منکرات در جامعه ازبین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: برای این امر مهم، امر به معروف و گسترش معروفات در موازات هم باید حرکت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه بعد از ۱۴ قرن هنوز جوشش خون امام حسین (ع) ادامه دارد و هیچگاه متوقف نشده است، اظهار کرد: در پرتو جوشش خون امام و یاران با وفایش وظایف و تکالیف خطیری بر عهده جامعه اسلامی است که باید بر آن‌ها آگاه بود و اجرا کرد.

او با اشاره به اینکه نظارت بر پلیس موجب پویایی و قوام و دوام سازمان خواهد شد خواستار نظارت مردم بر عملکرد پلیس و همچنین فرماندهان در کنار مردم و با مردم باشند و خدمت کنند.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم ضمن تقدرر از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان گفت: قیام امام حسین (ع) گفتمان جدیدی را به صورت ماندگار در دنیا آغاز کرد.

اقصی نخشی‌پور با بیان اینکه نهضت مقدس جمهوری اسلامی از ثمرات نهضت و قیام امام حسین (ع) است، افزود: گفتمان مدیریت اخلاق محور در جامعه گفتمان جدید قیام امام حسین (ع) با یک رویکرد اخلاق محور، مردم محور و حرکت برای امر به معروف و نهی از منکر است.

او بیان کرد: امروز ضابطین و نیرو‌های نظامی و انتظامی در این جهت امر وظیفه می‌کنند که این مسیر اقتدا به وصی و سنت پیامبر (ص) و یک مسیر انسان ساز و سازنده برای آینده و جامعه بشری است.

امام جمعه سردشت نیز در ادامه فضای امید و نشاط در جامعه و نقش جوانان در تامین امنیت را از دو نکته مهم بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: ناجا بپ اهتمام به جوانان متدین، انقلابی و متکی به حس مسؤولیت پذیری مطابق با ارزش‌های صحیح جامعه اسلامی می‌تواند به عنوان روش‌های صحیح در برخورد با منکرات استفاده کند و جایگاهش در بین مردم ارتقا یابد.

در پایان از تلاش‌های سرهنگ علیزاده تجلیل و سرهنگ دوم موسی بهاری که سابقه فرمانده انتظامی شهرستان بیجار را دارد به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی سردشت معرفی شد.   انتهای پیام/م   برگزاری تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی سردشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه، عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم و مسئولان در شهر خرم‌آباد برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 6096395

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد