Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمود نهتانی دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فدراسیون بوکس کشور ارتش را مسبب بازماندن دانیال شه بخش بوکسور این استان از رقابت‌های جهانی روسیه اعلام کرد.

او افزود: پس از تلاش و سختی‌های طاقت فرسا از سرزمین مهر و آفتاب دانیال شه بخش بوکسور این استان با وجود مشکلات مالی توانست به تیم ملی بوکس بزرگسالان راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: این بوکسور سیستان و بلوچستان پس از تلاش‌های فراوان برای نخستین بار در تاریخ بوکس این دیار موفق به راهیابی به این دوره از رقابت‌های جهانی شد.

دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان افزود: شه بخش که قرار بود از ۱۵ تا ۲۰ شهریور در این دوره از رقابت‌های جهانی شرکت کند در آخرین لحظات و در فرودگاه امام (ره) از اعزام بازماند.

او با بیان اینکه فدراسیون بوکس کشور ارتش را مسبب این کوتاهی اعلام می‌کند گفت: دانیال هم اینک سرباز ارتش است و با وجود نظم و انضباطی که از این ارگان نظامی سراغ داریم عدم همکاری آن مایه تعجب و ناراحتی است.

نهتانی تاکید کرد: با وجود فقر سیستان و بلوچستان مگر چند دانیال شه بخش می‌توانند خود را به صورت فیکس تیم ملی درآورند و نتیجه این همه زحمات طاقت فرسا و رشد ورزشکاران ما که از کوچه و پس کوچه‌های خاکی برخاسته اند چرا باید این‌گونه باشد.

او  بیان کرد:هم اینک حدود ۶۰۰ ورزشکار به طور سازمان یافته در سیستان و بلوچستان در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.

بیش از ۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای