Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@07:28:36 GMT

غرق شدن جوان 35 ساله شیرازی در منطقه ممنوعه شنا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۸۸۶

غرق شدن جوان 35 ساله شیرازی در منطقه ممنوعه شنا

فرمانده انتظامی عباس‌آباد از غرق‌شدگی و مرگ جوان 35 ساله اهل شیراز حین شنا در منطقه ممنوعه شنا در سواحل این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن فردی در سواحل شهرستان عباس‌آباد، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی های اولیه دریافتند، جوان 35 ساله اهل شیراز حین شنا در محدوده خارج از طرح دریا به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: با حضور گروه های امداد و نجات، جسد نامبرده کشف و تحویل سردخانه شد.

عبدی با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند از آنان خواست: از طرح های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله