Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر، مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر، انتقادات عبدالله ویسی را از سر عصبانیت او دانست.

طرفداری- سعید مسیگر، مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر، انتقادات عبدالله ویسی را از سر عصبانیت او دانست.

به گزارش تسنیم، سعید مسیگر  درباره گلایه‌های عبدالله ویسی از شرایط تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت:

بعدازظهر امروز جلسه‌ای با ویسی و رئیس شورای شهر بوشهر برگزار کردیم و بحث ما درباره این موارد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم نباید خود را درگیر مسائلی چون بلیت هواپیما و خوابگاه بازیکنان کند و سرپرست تیم در این مورد باید به اظهارنظر بپردازد. اگر موضوع حل نشد، افراد دیگر در این باره صحبت کنند.

وی درمورد ناراحتی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر از محل اسکان شاگردانش تصریح کرد:

ما دو هتل از بهترین هتل‌های بوشهر را در اختیار داریم. همچنین دو واحد حدوداً 50 متری رهن کردیم و در مجموع شش تا هشت جای خوب برای بازیکنان‌مان داریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره عدم پرداخت پول بلیت بازیکنان خارجی این تیم به تسنیم گفت:

مبلغ پیش‌پرداخت را به صورت کامل به بازیکنان خارجی پرداخت کردیم و صحبت در مورد 800 هزار تومان خنده‌دار است. ویسی با دفتر هواپیمایی هماهنگ کرد، اما پرداخت پول در گروی طی شدن کامل سیستم اداری است. من هم مبلغی به بازیکنان پرداخت کردم که مطمئنم باشگاه آن را به من برمی‌گرداند. فکر می‌کنم صحبت‌های ویسی از روی عصبانیت بود.

"شاید می‌خواهند آزارم بدهند تا از شاهین بروم."، مسیگر درباره این بخش از اظهارات ویسی خاطرنشان کرد:

ما تا آخر کنار ویسی هستیم و دوست داریم او در شاهین شهرداری بوشهر بماند. هر کسی مخالفان و موافقانی دارد و همه با یک نفر موافق نیستند. شاید برخی ویسی را دوست نداشته باشند، اما ما او را دوست داریم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسینه شدن حدود ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری طی سال گذشته خبر داد.

سید مختار رجایی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از واکسیناسیون حدود ۱۳ هزار قلاده سگ صاحب‌دار در این استان علیه بیماری هاری خبر داد، گفت: وظیفه سازمانی که اداره کل دامپزشکی در زمینه واکسیناسیون سگ‌ها دارد، واکسینه کردن سگ های صاحب‌دار مثل سگ‌های گله دامداران و عشایر است که در این زمینه در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۵۳ سگ صاحب‌دار واکسینه شدند.

وی ادامه داد: اما سگ‌های ولگرد باید توسط شهرداری جمع آوری، ساماندهی و به جایگاه مشخصی انتقال داده شوند که ما برای واکسیناسیون به آنها دسترسی کامل و درستی داشته باشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورتی که شهرداری به وظیفه خود عمل کند، با وجود این که قیمت تمام شده یک دوز واکسن بیش از ۵۰۰ هزار تومان است ما آمادگی کامل برای واکسینه کردن این سگ‌ها را داریم.

رجایی‌فر بیان کرد: دامپزشکی با کمک مراکز بخش خصوصی طرف قرارداد برای عقیم کردن و جلوگیری از زاد و ولد سگ‌های ولگرد آمادگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی