Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:47:08 GMT

عملکرد روسای ۷ هیات ورزشی مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۵۱۴

عملکرد روسای ۷ هیات ورزشی مطلوب نیست

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، روز چهارشنبه ۲۰ شهریورماه در مجمع انتخاب رییس هیات هندبال استان در اهواز گفت: تخلفات اخلاقی و مالی، خطوط قرمز اداره کل ورزش و جوانان استان است، لذا از رییس جدید هیات هندبال خوزستان تقاضا داریم که به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برنامه مداری در کنار اقدام و عمل باید در دستور کار هیات‌های ورزشی استان قرار گیرد، بیان کرد: چند رییس هیات داریم که تاکنون به اندازه هیات دولت برای افراد مختلف ابلاغ می‌زنند و هر روز نیز در فضای مجازی این موارد را منتشر می‌کنند، ولی متاسفانه در المپیاد استعداد‌های برتر کشور شاهد بودیم که برخی از همین هیات‌ها عملکرد ضعیفی داشتند که طی چند روز آینده اسامی این هیات‌ها را اعلام خواهیم کرد.

نصیری اظهار داشت: اینکه هیاتی مدام در فضای مجازی عکس ارسال کند و تنها به این موضوع بپردازد از دید اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ جایگاهی ندارد، برای ما اقدام و عمل مهم است و اصلا به عکس و تبلیغات نیاز نداریم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در خوزستان برای رونق این رشته در استان و کشور بسیار مفید است، لذا اداره کل ورزش و جوانان استان در صورت گرفتن میزبانی از سوی هیات، در کنار هندبال خوزستان بوده و فراتر از حد ممکن کمک می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اداره کل ورش خوزستان موظف به کمک به هیات‌ها است نه اینکه از صفر تا صد منابع مالی آن‌ها را تامین کند و این موضوع در آیین‌نامه نیز آمده است. کمک ما با توجه به میزان اقدام و عمل هیات‌ها است.

ابراهیم نصیری اذعان داشت: مسئولیت اعضای مجامع تنها رای دادن نیست بلکه انتظار داریم اگر رییس هیاتی خوب کار نکرد، این موضوع را به گوش فدراسیون و اداره کل برسانند. بی شک مجامع هیات‌ها این قدرت را دارند که در صورت عملکرد نامناسب، حتی رییس هیات را استیضاح کند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص فدراسیون کاراته که انتخابات رییس هیات را به تعویق انداخت بیان کرد: برای فدراسیون کاراته متاسفم که نه این فدراسیون و نه اعضای مجمع کاراته استان هیچ کاری برای این رشته نکردند تا اینکه خود اداره کل ورزش استان برای بهتر شدن شرایط هیات کاراته اقدام کرد و رییس هیات را تغییر داد.

او با بیان اینکه در ۴ سال گذشته، نه دبیر و نه نایب‌رییس هیات هندبال خوزستان را به چشم ندیدم افزود: لذا از رییس جدید هیات می‌خواهم که ابتدا تمام کمیته‌های هیات هندبال را راه اندازی و به ارتقای سطح داوری، مربیگری و آموزش هندبال استان کمک کند.

نصیری با بیان اینکه در تمام رشته‌ها مربیان و داوران برجسته هر رشته، حکم سیستم پدافند هوایی کشور را دارند اظهار داشت: متاسفم که در فوتبال خوزستان یک داور وسط لیگ برتری نداریم، در حالی که فوتبال استان سهم به سزایی در فوتبال ایران و آسیا داریم.

مجمع انتخاب هیات هندبال خوزستان روز چهارشنبه در اهواز برگزار شد و سروش کجبافی با ۱۷ رای به عنوان رییس هیات هندبال استان شناخته شد.

انتهای پیام/گ

عملکرد روسای هیات‌های ورزشی ضعیف است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مرحله فینال مسابقات هندبال لیگ دسته دو بانوان کشور که به میزبانی شورای ورزشی خور برگزار شد، تیم ستارگان خور موفق شد در دو بازی رفت و برگشت حریف قدرتمند خود تیم نهال خراسان جنوبی را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

مسابقات لیگ دسته دو بانوان از اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور ۲۳ تیم از سراسر کشور شامل ۱۲ تیم در منطقه شمال و ۱۱ تیم در منطقه جنوب آغاز شد که تیم‌های ستارگان خور و فولاد مبارکه سپاهان از منطقه جنوب و تیم‌های نهال خراسان جنوبی و آتریسا تهران موفق به حضور در دور دوم شدند.

دور دوم که به میزبانی شهر خور برگزار شد، مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد و دو تیم ستارگان خور و نهال خراسان جنوبی توانستند به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنند.

هندبالیست‌های خوری با پیروزی بر خراسانی‌ها، ضمن قهرمانی در لیگ دسته دو کشور، جواز حضور در لیگ دسته یک هندبال بانوان در سال ۱۴۰۳ را نیز کسب کردند.

مراسم اختتامیه این مسابقات چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور غلامشاهی رئیس هیئت هندبال فارس، امام جمعه خور، سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی سرکار خدیجه قانع، اعضای شورای اسلامی خور، ندیمی نایب رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان اعضای هیئت هندبال لارستان و اعضای شورای ورزشی خور در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی طوبی لار برگزار شد.

گفتنی است که کادر تیم ستارگان خور متشکل از زیبا جنیدی سرمربی، کبری جمالپور مربی، فریده حوادث مربی دروازه بان، ماریا جمالپور کمک مربی و ناهید یغما سرپرست تیم در این دوره از مسابقات لیگ دسته دو کشور بودند.

همچنین لیست بازیکنان تیم هندبال ستارگان خور شامل سمیه کاروانی، مریم انجام، کوثر فاتحی، فاطمه کاروانی، زهرا شعوری، زهرا عباسی، نجمه خلیل آزاد، فاطمه محبان، نیایش محمدیان، فاطمه فتانت، رقیه فتانت، ریحانه دویسری، فاطمه بهار سالار، زهرا رضایی، ملیکا صفی خانی، سارینا رستمی، فاطمه حسینی، فاطمه حسینی، زهرا پرکار، لیلا رضایی، فاطمه قنبرزاده و مرضیه قمی بود که با حمایت شورای ورزشی شهر خور توانستند به قهرمانی در لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور و صعود به لیگ دسته اول دست یابند.

کد خبر 6095120

دیگر خبرها

  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا