Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@08:20:11 GMT

برنامه ریزی برای ثبت رکورد جدید فروش املاک مازاد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۸۷۶۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسحاق خاکی، رییس اداره کل ساختمان بانک مسکن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرد: یکی از مهمترین اهداف و برنامه های تعیین شده در این اداره برای نیمه دوم سال 98 تحقق برنامه تعریف شده برای فروش املاک مازاد بانک مسکن به میزان 500 میلیارد تومان و معادل 90 درصد برای اولین بار در سابقه بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در نیمه دوم سال 98 برای بهره برداری از سایت های فروش املاک مازاد بانک بصورت مستقل و در قالب سایت شرکت فام (شرکت فروش املاک مازاد بانک ها) برنامه ریزی شده است.

به گفته وی از سوی دیگر حصول پیشرفت 90 درصدی در راه اندازی سامانه جامع سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان)شامل 11 زیرنرم افزار در حوزه مهندسی و املاک از دیگر برنامه های تعریف شده در این حوزه است.

خاکی همچنین در مورد سایر برنامه ها و اهداف تعریف شده در این اداره کل برای اجرا و تحقق در نیمه دو سال جاری اظهار کرد:از دیگر سیاست های طراحی شده در این اداره همچنین می توان به برنامه ریزی برای برگزاری مناقصه به منظور اجرای 10 پروژه تعریف شده در بانک مسکن تا پایان سال جاری اشاره کرد.

وی افزود: پیشبرد مطالعاتی و اجرایی 16 پروژه احداثی و 30 پروژه بازسازی در سال 98 تعریف شده است که این برنامه ها بر اساس برنامه سه سالانه تدوین شده برای سال های 99،98 و 1400 عملیاتی خواهد شد.

رییس اداره کل ساختمان بانک مسکن با بیان اینکه شناسایی شعب فرسوده و ناپایدار برای اولویت بندی در تخصیص بودجه سرمایه ای و تعریف پروژه های مقاوم سازی، احداثی و بازسازی نیز از دیگر فعالیت های تعریف شده محسوب می شود، خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد دو برنامه برای سال 98 در جهت کاهش هزینه های بهره برداری و استفاده بهینه از دارایی های بانک در دستور کار قرار گرفته است.

وی در مورد جزییات این دو برنامه اعلام کرد: یکی از این برنامه ها پیاده سازی مکانیزم و فرآیند مهندسی ارزش در اداره کل ساختمان بانک مسکن است؛ از سوی دیگر و در قالب برنامه دوم، پیاده سازی ایزو 5001 به صورت آزمایشی در استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، برای اولین بار در بازار سرمایه، بهره مندی از بازار املاک به همراه تضمین حداقل سود 28 درصد سالیانه با خرید واحدهای سرمایه گذاری اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با نماد «امین شهر» به همراه اوراق اختیار فروش تبعی در شعب بانک شهر و شبکه کارگزاری بورس فراهم شده است.
صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات «امین شهر» از جدیدترین ابزارهای بازار سرمایه است که بر اساس آن، وجوه عموم مردم در خرید، بهره‌برداری، اجاره‌داری و فروش املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌شود که همه این فرایندها برای سرمایه‌گذاران سودآوری به همراه دارد.
امکان سرمایه گذاری با حداقل سرمایه، معاف از مالیات و قابلیت معامله در شبکه کارگزاری های بورسی سراسر کشور و شعب منتخب بانک شهر از مزیت های سرمایه گذاری در صندوق املاک و مستغلات "امین شهر" است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند