Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۱۰ درصدی تردد زائران از پایانه مرزی مهران در دهه اول محرم خبر داد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ شهاب عزیز‌زاده عصر امروز در بازدید از مرز مهران  اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم حجم کل تردد‌های صورت گرفته بیش از 190 هزار نفر بوده که از پایانه مرزی مهران خروج و پس از زیارت به کشور وارد شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه راه‌آهن کشور برای اربعین؛ افزایش قطارهای ویژه‌‌ در مسیر تهران ـ کرمانشاهاردبیل| همزمان با ورود گردشگران اربعین جاذبه‌های آئینی اردبیل معرفی می‌شودفرمانده نیروی انتظامی: زائران اربعین‌ از سفر بدون گذرنامه به عراق خودداری کنند‌

وی با بیان اینکه در دهه اول محرم بیش از 94هزار نفر زائر ایرانی از پایانه مرزی مهران خارج شده اند گفت: این میزان تردد نشان دهنده 241درصد افزایش خروج زائران نسبت به سال گذشته است.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: در این ایام  به منظور سهولت تردد زائران عتبات عالیات ، تعداد 96گیت  توسط پلیس گذرنامه فعال بوده و خدمات رسانی شبانه روزی داشته اند.

 وی از زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند خواست گذرنامه خود را از شهرهای مبدا تهیه کرده و آنهایی هم که دارای گذرنامه هستند حتماً باید به مدت اعتبار آن توجه کنند و اگر نیاز به تمدید اعتبار هست حتما آن را تمدید کنند.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ کاروان عتبات عالیات نوروزی از خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستگری با اشاره به آغاز اعزام‌های عتبات عالیات نورزی، گفت: تعداد ۲۰۰ زائر در قالب ۵ کاروان از استان به سفر عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی افزود: باتوجه به مصادف شدن تعطیلات سال نو با ایام ماه مبارک رمضان در سال جاری، استقبال نسبت به سنوات قبل کاهش داشته است.

دستگردی گفت: اعزام کاروان‌های عتبات عالیات نوروزی استان در ایام نوروز ادامه دارد و آخرین کاروان نیز ۶ فروردین ۱۴۰۳ اعزام می‌شود.

به گفته وی متقاضیان سفر به عتبات عالیات باید برای ثبت نام به دفاتر و شرکت‌های زیارتی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۴۰ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته
  • مرز مهران مملو از زائران عتبات عالیات
  • وضعیت تردد زوار عتبات عالیات در مرز مهران
  • ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران در آستانه سال نو + فیلم
  • تردد بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۶ درصدی زائران ایرانی عتبات عالیات
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • تونل اول راه کربلا زیر بار ترافیک رفت
  • حدود ۱۲ هزار پزشک و پرستار در خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران
  • اعزام ۵ کاروان عتبات عالیات نوروزی از خراسان جنوبی