Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@15:59:10 GMT

مرگ 3 سرکرده داعش در دیاله عراق

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۰۰۹۶

مرگ 3 سرکرده داعش در دیاله عراق

سه سرکرده برجسته گروهک تکفیری تروریستی داعش در عملیات گلوله باران نیروهای عراقی در استان دیاله (شرق) به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایرنا؛ رییس کمیسیون امنیت شورای استان دیاله روز چهارشنبه اعلام کردکه سه سرکرده برجسته داعش در عملیات نیروهای عراقی در منطقه موسوم به حوض المطیبیجه نزدیک مرز این استان با استان صلاح الدین (شمال بغداد) به هلاکت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"صادق الحسینی" در گفتگویی با رسانه های محلی تاکید کرد که این سرکردگان داعش از جمله برجسته ترین فرماندهان این گروهک در استان دیاله بودند.

این مسوول توضیح بیشتری نداد اما هوانیروز ارتش دیروز سه شنبه از بمباران سه هدف مهم در این منطقه خبر داده بود.

افزایش فعالیت های تروریستی هسته های خفته داعش طی هفته های گذشته بویژه در استان دیاله، مسوولان محلی و دولت مرکزی در بغداد را نسبت به احتمال بازگشت ناامنی ها در این منطقه افزایش داده است.

همزمان فعالیت های نیروهای مسلح عراق از جمله الحشد الشعبی علیه هسته ها و مخفیگاه های داعش در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

یک کارشناس امنیتی عراق نیز روز سه شنبه از دستیابی نیروهای عراقی به ۵۷۰ کمربند انفجاری و ۲۵ مین ضد زره طی عملیاتی در استان الانبار (غرب) خبر داد که از نظر حجم در عراق کم نظیر بوده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی هر چه زود‌تر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات