Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توانایی تامین امنیت حضور تماشاگران زن در استادیوم‌ها را داریم، گفت: با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی، با حضور بانوان در استادیوم های ورزشی موافق هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به اینکه زیر ساخت های لازم برای حضور بانوان شامل ورودی، معبر، مکان و خدمات ویژه رفاهی به صورت جداگانه در تمام استادیوم های ملی و بزرگ فراهم و آماده شده است،‌ اظهار کرد: با توجه به حضور تماشاگران زن در سالن مسابقات رشته های والیبال، بسکتبال و هندبال، با رعایت تمام ملاحظات شرعی و فرهنگی تماشاگران بیننده مسابقات در رشته های دیگر هستند و با هماهنگی، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم صورت گرفته با عوامل انتظامی، امنیتی و وزارت کشور، تماشاگران زن در بازی‌های ملی با استفاده از امکاناتی که برای آن‌ها فراهم شده است حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره امکان حضور تماشاگران زن در بازی‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: امیدواریم با مناسب شدن فضای استادیوم های ورزشی و رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی توسط هواداران تیم ها در آینده نیز بتوانیم شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر را فراهم کنیم و  این موضوع نیازمند بررسی  جامع تر و کامل تر در آینده است. 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه با حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی موافق است، گفت : وزارتخانه و فدراسیون فوتبال با کمک نیروهای انتظامی و نهاد های مسئول، توانایی تامین شرایط کامل، رفاهی و امنیتی با رعایت ملاحظات شرعی را دارد. 

سلطانی‌فر با اشاره به انعکاس برخی اخبار درباره مغایرت دیدگاه ها در دولت در این خصوص، گفت: در این مورد همراه و هماهنگ هستیم و با رعایت تمامی موازین شرعی و مواردی که حریم و حرمت بانوان تماشاگر را حفظ می کند، امیدواریم اقدامات مقتضی به عمل آید.

وی در پایان ضمن ابراز تاسف و تاثر از درگذشت غم انگیز سحر خدایاری هوادار باشگاه استقلال و ضمن عرض تسلیت و هم دردی با خانواده گرامی‌اش، گفت: امیدواریم هیچگاه شاهد تکرار چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان