Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@04:58:10 GMT

آزادسازی ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۰۴۳۴

آزادسازی ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان مرکزی

اراک - مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی گفت: ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در این استان امسال با حمایت خیران و پیگیری این ستاد از زندان آزاد شدند.

به گزارش قدس آنلاین؛«محمدحسن حسین‌بیگی» افزود: مجموع بدهی این زندانیان حدود ۸۰ میلیارد ریال بود که ۵۵ میلیارد ریال آن از محل بخشش شکات و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل آورده زندانیان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: حدود چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانک‌های عامل و بیش از هفت میلیارد ریال  از سوی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی تامین شده است. 

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی بیان کرد:  ۱۹۱ زندانی جرایم غیرعمد با میزان محکومیت  ۲۰۰ میلیارد ریال در انتظار کمک‌های مردمی استان مرکزی هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت