Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: ملی پوشان ناشنوای کشورمان، جهت شرکت در نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان هنگ کنگ و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جهانی ۲۰۱۹ ناشنوایان در سوئیس مدت یک هفته به اردو می‌روند.

او با بیان اینکه این اردو با حضور ۱۴ بازیکن از تاریخ ۲۲ شهریور تا ۲۸ شهریور در اردوگاه شهید عظیمی برگزار می‌شود، افزود: احمدرضا رضایی دروازه بان سوادکوهی و مصطفی حسینی نیا بازیکن بابلی دو مازندرانی حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم زاده گفت: علیرضا رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان است و علی زندی‌پور و سردار پاریاد به عنوان مربی و نعیم باقری هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، وی را همراهی می‌کنند.

او افزود: نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۰ تا ۲۱ آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد و همچنین چهارمین دوره مسابقات فوتسال جهانی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۸ آبان تا ۱۲ آذر به میزبانی سوئیس برگزار می‌شود.

پیش از این نیز سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با حضور ۱۸ بازیکن از ۱۸ تا ۲۳ خرداد ماه سال جاری در بابلسر برپا شد.   ملی پوشان ناشنوای فوتسال در بابلسر اردو می‌زنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج

 سرپرست تیم ملی هاکی گفت: در این اردوی ۵ روزه ۷۵ هاکی کار منتخب حضور دارند.

شعبانی گفت: در پایان این اردو ترکیب تیم ملی هاکی امید جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

وی گفت: اولین بازی تیم ملی در این مسابقات اواخر همین ماه در کشور مغرب برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل