Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد.

براساس اعلام این دانشگاه، پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته در روزهای دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ و سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ و پذیرفته شدگان دوره کاردانی در روزهای شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ و یک شنبه ۳۱ شهریور ۹۸ ضمن مراجعه به سایت دانشکده / آموزشکده محل قبولی خود، با به همراه داشتن مدارک لازم و صرفاً در تاریخ های مقرر، جهت ثبت نام مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع کلاس دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی ناپیوسته روز شنبه مورخ ۳۰ شهریور ۹۸ و دوره کاردانی، روز دوشنبه یک مهر ۹۸ خواهد بود.

گفتنی است، دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه متولی آموزش عالی فنی و حرفه ای در کشور، از سال 1390 با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را آغاز نموده است. دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای به عنوان واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه، سابقه ی بیش از چهل سال فعالیت آموزشی داشته و از اولین مراکز آموزش عالی کشور هستند که در تداوم مسیر تحصیلی دوره متوسطه فنی و حرفه ای (هنرستان های فنی، کشاورزی، حرفه ای، تربیت بدنی) فعالیت داشته اند اما تأسیس این دانشگاه و تفکیک آن از وزارت آموزش و پرورش به سال 90 بر می گردد.

این دانشگاه به صورت تفکیک جنسیتی اقدام به آموزش دانشجو می کند. این مراکز در قالب 173 دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در استان های مختلف کشور پراکنده اند که از این تعداد 118 مرکز متعلق به پسران و 52 مرکز مربوط به دختران است.

انتهای پیام/

188 / 188 دانشگاه فنی وحرفه‌‌‌ای کاردانی و کارشناسی ۳۰ شهریور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فنی وحرفه ای کاردانی و کارشناسی ۳۰ شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر

سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

عصرایران به نقل از خبر نامه امیر کبیر در خبری نوشت: پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است. روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود. در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد.

رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد