Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از تخلف ۱۱ پلاک خودرو در استان به صورت مداوم در زمینه سرعت غیرمجاز خبر داد. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،  وحید قربانی صبح امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل، ایمنی و ترافیک خراسان رضوی اظهار داشت: 11 پلاک خودرو در خراسان رضوی از ابتدای سال 97 تا پایان بهار 98 هر یک بیش از 100 فقره تخلف سرعت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: چنین رفتارهایی باید توسط جامعه‌شناسان و روانشناسان تجزیه و تحلیل و آسیب‌های روانشناختی و اجتماعی آن شناسایی شود.

قربانی افزود: فضا باید به‌گونه‌ای باشد که چنین رانندگان متخلفی تبدیل به قهرمانان کاذب نشوند بلکه باید مخرب و ناایمن معرفی شوند.

رصد 24 ساعته تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی ایلام انجام می‌شودبیشترین سهم در تصادفات رانندگی استان کرمانشاه عدم توجه به‌جلو استسهم 45 درصدی عابران پیاده در تلفات حوادث رانندگی دورن‌شهری کرمانبه گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نوع اعمال قانون برای چنین افرادی باید متفاوت باشد تا جامعه آنها را نکوهش کند. دیگر شهروندان هم در قبال چنین تخلفاتی مسئولیت دارند و  در صورت مشاهده آن, باید مراتب را به دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش دهند.

در این جلسه گزارشی نیز درباره آخرین وضعیت سرویس‌دهی شبکه تلفن همراه در محورهای استان ارائه شد و عنوان شد که مسیر سفر باید به مقصد سفر تبدیل شود و این مستلزم فراهم کردن امکانات به‌ویژه ارتباطی است.

گزارش برنامه‌های اجرایی دستگاه‌های عضو کمیسیون برای مدیریت ایام پایانی سفرهای تابستانی ارائه و برنامه‌هایی از جمله افزایش نظارت بر ناوگان حمل و نقل برون شهری, تشدید برخورد با تخلفات ایمنی، نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین، توسعه پوشش هوایی، پیش‌بینی استقرار خودروبر و ماشین‌آلات آتش‌نشانی برای برطرف کردن انسداد راه‌ها به تصویب کمیسیون رسید.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، جبار سپهری اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه و اجرای عدالت، شوراهای حل اختلاف نقش بسزایی در صلح و سازش میان مردم دارند.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در ادامه از ورود ۴۵ هزار و ۶۹۱ فقره پرونده به شعب معاونت حل اختلاف استان ایلام طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت کارکنان معاونت حل اختلاف استان ایلام ۴۴ هزار و ۹۰۵ فقره پرونده را مختومه کرده‌اند.

سپهری خاطرنشان کرد: با تلاش اعضا و کارکنان حل اختلاف استان ایلام در سال گذشته ۹ هزار و ۲۴۱ فقره پرونده با صلح و سازش به پایان رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: از کل پرونده‌های مختومه ۷ هزارو ۸۹۸ فقره پرونده با مصالحه حقوقی و ۳ هزار و ۴۴۲ فقره پرونده با مصالحه کیفری و هزار و ۳۲۰ فقره پرونده با عدم صلاحیت مختومه شده است.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در پایان اظهار کرد: طی یک سال گذشته شاهد افزایش ۴۲ درصدی مصالحه در پرونده‌ها بوده‌ایم.

کد خبر 6094807

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد