Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست از مرحله دوم مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۹ - ژاپن انجام شد و میرهاشم حسینی و سروش احمدی نمایندگان کشورمان در این روز رقبای خود را شناختند.  

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از ساعت 4:30 بامداد (به وقت ایران) فردا (جمعه - 22 شهریورماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "چیبا" ژاپن آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی فردا و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

صبح امروز (پنجشنبه – 21 شهریورماه) قرعه کشی رقابت‌های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای حسینی و احمدی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

سروش احمدی نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو کشورمان در اولین دیدار به مصاف "کنستانتینوس چمالیدیس" از یونان نایب قهرمان اروپا 2016 و دارنده مدال تورنمنت‌های محتلف می‌رود و در ادامه با برنده مبارزه "احمد ابوغش" اردنی  نایب قهرمان جهان 2019 و "دیلان چلاموتو" فرانسوی دارنده مدال برنز یونیورسیاد 2019 پیکار می‌کند.

میرهاشم حسینی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن در نخستین گام باید "روبن ناوا" از مکزیک را شکست دهد و در صورت برتری باید به مصاف برنده دیدار "محمد ممدوف" از آذربایجان دارنده مدال برنز بازی های یونیورسیاد 2017 و "جاویر پرز پولو" از اسپانیا برود.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 4:30 تا 8:30 و رقابت های مرحله یک شانزدهم و یک چهارم از ساعت 9:30 تا 12:30 انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 14 تا 17 پیگیری می شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تکواندو ژاپن میرهاشم حسینی سروش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

55 کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

63 کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند