Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@17:01:23 GMT

تسویه حساب ۴ استقلالی با باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۸۰۷

تسویه حساب ۴ استقلالی با باشگاه

به گزارش وانانیوز،   جهت صدور مجوز حرفه‌ای و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، مطالبات مدیرعامل سابق، یک مربی و دو بازیکن سال‌های گذشته باشگاه استقلال پرداخت شد.
بهرام افشارزاده [طلب مربوط به سال‌های ۱۳۹۳-۱۳۹۵]، مجید صالح [طلب مربوط به سال‌های ۱۳۹۱-۱۳۹۳]، مجتبی جباری [طلب مربوط به سال‌های ۱۳۹۱-۱۳۹۲]و آندرانیک تیموریان [طلب مربوط به سال ۱۳۹۳]، چهار نفر از طلبکارانی بودند که طی ساعت‌های گذشته مطالبات خود را دریافت کردند و باشگاه استقلال با آن‌ها تسویه حساب مالی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به تاکید و یادآوری است که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی باشگاه استقلال در سال‌های اخیر، مطالبات یک سرمربی و سه بازیکن استقلال در سال‌های گذشته با تلاش بی‌وقفه مدیران باشگاه در حال پیگیری و انجام است.

منبع: وانا

کلیدواژه: بهرام افشارزاده مجید صالح مجتبی جباری آندرانیک تیموریان استقلال باشگاه استقلال لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید