Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:14:09 GMT

جزئیات سالگرد شهید حسین ولایتی‌فر در دزفول اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۶۵۰

جزئیات سالگرد شهید حسین ولایتی‌فر در دزفول اعلام شد

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد پاسدار شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در زادگاهش در شهرستان دزفول برگزار می‌شود. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، همزمان با نخستین سالگرد پاسدار شهیدحسین ولایتی‌فر از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش در شهرستان دزفول با حضور اقشار مختلف مردم برگزارمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه روز دوشنبه یکم مهرماه 98 از ساعت 20.30 با حضور خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم با مداحی مداح اهل البیت رضا غیاثی و سخنرانی حاج احمد پناهیان در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار می‌شود.

اربعین شهید معماری در اهواز برگزار شد + تصویرسالگرد شهید آقاجری در اهواز برگزار می‌شودسالگرد شهیدان کریمی و زرافشان در مسجدسلیمان برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم،پاسدار شهید حسین ولایتی‌فر فرزند محمدتقی در تاریخ ششم تیرماه سال 1375 در پایتخت مقاومت ایران دزفول دیده به جهان گشود و شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد. در سن 20 سالگی به جمع سبزپوشان سپاه پاسداران پیوست و لباس پاسداری را به تن کرد.

شهید حسین ولایتی‌فر که صبح روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس اهواز برگزار شد، حضور داشت هدف تیر تروریست‌ها قرار گرفت و به همراه 22 نفر دیگر به شهادت رسید.  پس از تشییع باشکوه در اهواز پیکر پاکش به همراه پیکر مطهر شهید سعید زارع به دزفول انتقال یافت و سپس در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول آرام گرفت.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول

مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: حدود ۱۳ هزار تن سیر از ۵۳۵ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان برداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، بهروز قمرزاده با اشاره به پایان برداشت سیر در این شهرستان بیان کرد: 535 هکتار از زمین های کشاورزی دزفول در سال زراعی 1403- 1402 به کشت سیر اختصاص یافت.

وی با اشاره به کیفیت بالای سیر تولیدی دزفول افزود: کیفیت بالای سیر تولیدی این شهرستان باعث شده تا علاوه بر مصرف این محصول در دزفول و خوزستان و سایر استان‏های کشور، در صورت فراهم بودن شرایط، به کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه نیز صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی سیر تولیدی دزفول و کمک به بازاریابی فروش این محصول، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی و ارایه توصیه‌های فنی برای تنظیم بازار فروش سیر تولیدی این شهرستان اقدام شده است.

به گزارش تسنیم، برداشت سیر در این شهرستان همه ساله از اوایل اسفند ماه آغاز و تا اوایل اردیبهشت به پایان می رسد.

سال گذشته زراعی 9 هزار تن سیر از 370 هکتار از مزارع دزفول برداشت شد که امسال این میزان چهارهزار تن افزایش یافت.سطح زیر کشت اراضی کشاورزی شهرستان دزفول 90 هزار هکتار است که 65 هزار هکتار از این مساحت مربوط به کشت آبی و 25 هزار هکتار کشت دیم است.

هم‌اکنون 126 محصول شامل 63 نوع محصول کشاورزی و 43 نوع گل و گیاه زینتی در دزفول تولید می‌شود که نشان دهنده ظرفیت بالای کشاورزی در این شهرستان است. سالانه بالغ بر 2.5 تا سه میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در دزفول تولید می‌شود 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود