Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@21:13:04 GMT

سوگواری خدام حضرت اباالفضل(ع) در حرم شاهچراغ(ع)

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۸۰۰

سوگواری خدام حضرت اباالفضل(ع) در حرم شاهچراغ(ع)

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و در دهه اول محرم‌الحرام، تیمی متشكل از 15 خادم حرم مطهر حضرت اباالفضل‌العباس(ع) وارد ایران شدند و طی این ایام در شهرهای مختلف حضور یافتند.
این خادمان حرم مطهر حضرت اباالفضل(ع) در طی دهه اول محرم در هر شهری كه وارد می‌شدند، اقدام به برپایی سوگواری حسینی می‌كردند كه در روز گذشته وارد شهرستان گراش استان فارس شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروه خادمان حرم حضرت اباالفضل(ع) همراه با عزادارن شهرستان گراش امروز، 21 شهریورماه مصادف با 12 محرم‌الحرام وارد شیراز شده و به زیارت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) مشرف شدند و با این امامزاده جلیل‌القدر تجدید میثاق كرده و سپس در صحن و سرای این حرم مطهر به سوگواری پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حرم شاهچراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد