Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ رقابت‌های قهرمانی جهان پاراشنا از روز دوشنبه با حضور ۶۰۰ ورزشکار در لندن آغاز شده است.

در ادامه این مسابقات، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۰ با حریفان خود به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدیار با ثبت رکورد ۵۷ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه در رده‌های دوازدهم ایستاد و ضیغمی نژاد نیز با زمان ۵۹ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه سیزدهم شد. بر همین اساس ملی پوشان کشورمان از راهیابی به فینال این مسابقات باز ماندند.

در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان پاراشنا و در روز شنبه، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

تیم ملی پارا شنا جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد و هدایت مهدی ضیایی به‌عنوان مربی، در این رقابت‌ها حضور دارد.

گفتنی است این مسابقات برای دومین بار است که در لندن برگزار می‌شود و تا ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد. در این رویداد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

 

نتایج مسابقات پاراشنا قهرمانی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شنا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093723

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد