Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:42:26 GMT

برخورد سمند و نیسان در محور دامغان-سمنان/ یک نفر جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۷۰۲۲

برخورد سمند و نیسان در محور دامغان-سمنان/ یک نفر جان باخت

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ظهر امروز پنج‌شنبه تصادف سمند و نیسان در محور دامغان-سمنان به پلیس‌راه گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۱۳:۳۰ حوالی روستای علی‌آباد ۱۵ کیلومتری دامغان به وقوع پیوست که جان باختن یکی از سرنشینان سمند را در پی داشت.

وی ضمن بیان اینکه دیگر مصدوم حادثه به بیمارستان ولایت دامغان انتقال یافت، افزود: علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس‌راه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در حادثه دیگر واژگونی پراید در کیلومتر ۱۲۷ محور میامی-حسین آباد کالپوش به وقوع پیوست، ابراز داشت: در این حادثه متاسفانه یک نفر جان باخت و مصدوم حادثه نیز به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

کبیری اضافه کرد: در آخرین روزهای مسافرت های تابستانی قرار داریم که انتظار می‌رود رانندگان از شتاب و عجله پرهیز و در صورت احساس خستگی حتما از ادامه مسیر منصرف شوند تا شاهد این حوادث تلخ و ناگوار برای هموطنان خود نباشیم.

کد خبر 4716662

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان سانحه تصادف ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی شهرکرد گرگان ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز