Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:43:26 GMT

طراحی اولین بوستان امداد و نجات شیراز به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۷۲۷۸

طراحی اولین بوستان امداد و نجات شیراز به پایان رسید

جواد بهادری روز پنج‌شنبه با اشاره به اینکه طراحی بوستان امداد، نجات و اطفا حریق واقع در شهرک والفجر، در حوزه معاونت شهرسازی و معماری انجام شده،افزود: نگاه تخصصی به موضوع طراحی و معماری مراکز آموزشی موجب تقویت، افزایش بهره‌وری و توان مهارتی و همچنین ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: در طراحی این بوستان، ایستگاه آتش نشانی مجازی ویژه کودکان و دانش آموزان در راستای انتقال آموزش‌های شهری و شهروندی در نظر گرفته شده است که این قشر از جامعه با آموزه‌های  اصلی حوادث آشنا و از وظایف شهروندی آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری با بیان اینکه آموزش شهروندان در خود امدادی و جلوگیری از حوادث بسیار تاثیرگذار است گفت: در راستای آگاهی و آموزش خانواده‌ها در خصوص نحوه مواجهه و مقابله با حوادث، در این پروژه سالن اجتماعات آموزشی ویژه خانواده به مساحت ۸۰۰ مترمربع طراحی شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز از دیگر امکانات موجود در طراحی این مرکز آموزشی تخصصی را سالن آمفی تئأتر تخصصی، خوابگاه مدیریتی و کارمندی، ۵ باب کارگاه تخصصی، کتابخانه و آزمایشگاه، مجموعه رفاهی و ورزشی شامل سالن پذیرایی، کافی شاپ، نمازخانه، کارگاه کامپیوتر، انبار تجهیزات مدیریت بحران و...اشاره کرد.

بهادری همچنین یادآور شد: از آنجا که طراحی این پروژه توسط نیروهای متخصص حوزه معاونت شهرسازی و معماری انجام شده هزینه قابل توجهی در این بخش صرفه جویی شده است.

۹۸۷۳ /۶۱۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات شیراز بوستان شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از جان باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دشت بزرگ دزپارت خبر داد.

امیرعباس نجفی به رسانه‌ها اظهار کرد: با گزارش حادثه سقوط از کوهستان فردی در دشت بزرگ از توابع دزپارت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خوزستان که روز جمعه (٧ اردیبهشت‌ماه) رخ داد، بلافاصله دو تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی(ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و به وسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این عملیات که با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب دو تیم تخصصی کوهستان انجام شد، پس از ٩ ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز